Urjalassa on tämmöinen9 on semmoinen "porukka"-kylä
Eikä tämäkään aukea minulle
ei mulla oo kun se kivi eli puuttuu ylempi 12 ja 13+5 ja edelleen puuttuu si ja ti 8 ja siitä 5 ku ja vielä se pääsanasta 5+4Olisko tän vaanijaan jatkoihin vinkkejä
No kyllä sulla on ihan oikein noi y..mpi ja a..mpi ma....e, tää tekee välillä niin, ettei hyväksy oikeita sanojaunohda ilmansuunnat, vaan ennemminkin toiset nimitykset korkeammalle ja matalammalle Olisko sulla vinkata noita ma pahiksen jatkoja?
Olen kokeillut y..mpi ja a..mpi, mutta onko mulla sitten jatko väärin? m.....e?
Pahiksen jatkoista olen keksinyt vain asemurikan.
kiitos! sain nyt tuonkin eli nyt puuttuu pahiksen jatkoista enää se 13+5
Pahiksen jatkoista olen keksinyt vain asemurikan.
voisitko vinkata sen 12 kiitos! sain nyt tuonkin eli nyt puuttuu pahiksen jatkoista enää se 13+5
Minulta puuttuu nuo kaikki jatkot enkä saa kiinni tuosta asemurikasta.kiitos! sain nyt tuonkin eli nyt puuttuu pahiksen jatkoista enää se 13+5
Enää 10 sanaa ja se olis siinä, mutta kun ei vaan suju:
Kylä: ylös 8
Yhteiskunta: al-aa 11, ka-oi 7, ta-po 6 minkälaista väkeä he olivat
Kuninkaantie: 5+4, alaoikeelle 5 ja siitä alas 8, ma-ro 13+5
Uskonto : kir lähtevät 7,8,9 ja 10??
alaoikeelle 5 mikä ylittää joen, jos tie menee siitä.Enää 10 sanaa ja se olis siinä, mutta kun ei vaan suju:
Yhteiskunta: al-aa 11, ka-oi 7, ta-po 6
mikä se toinen 12 on?kiitos! sain nyt tuonkin eli nyt puuttuu pahiksen jatkoista enää se 13+5
Se ylempi 5 alaoikealla?alaoikeelle 5 mikä ylittää joen, jos tie menee siitä.
Ja voitko vastineeksi vinkata ne kaksi kpl 12 ?mikä se toinen 12 on?
toki, jos multa ne löytyy ja kerrot mitkä 2 kpl?Ja voitko vastineeksi vinkata ne kaksi kpl 12 ?
Kuninkaantien wikissä sen lopussa oli vaha, mutta alkaa roiston synonyymillamikä se toinen 12 on?
Kuninkaantier -ruutu pahiksista ne 12 vasemmalletoki, jos multa ne löytyy ja kerrot mitkä 2 kpl?
joo sitä minäkin kaipaanSe ylempi 5 alaoikealla?
luokka täynnä niitäKOULUTUS
Oikeanpuolimmaisin rajasana 7 puuttuu. Onko kenelläkään?
eka on rahananeleminen ja toka on suoraan sanottuna kylätonttiEnää 10 sanaa ja se olis siinä, mutta kun ei vaan suju:
Yhteiskunta: al-aa 11, ka-oi 7 handmade, ta-po 6 ei säätyä
Sulla on sitten varmaankin Kuninkaantie - Te välinen 11 ja
Kylä Ta.. ylös 10?