vierailija
nono heruisko sitten vinkkejä Yhteiskuntaruutuun ylös 14 ja alas 10 ja 9+5?
nono heruisko sitten vinkkejä Yhteiskuntaruutuun ylös 14 ja alas 10 ja 9+5?
mikä se jatko sitten on?oikeelle 13 ei ole maaseudulla (noita muita ei oo, vaikka 10+8 jatko löytyykin)
jatko tulee siltä JC:sta eli hänen aikansa ajanlaskuamikä se jatko sitten on?
jatko tulee siltä JC:sta eli hänen aikansa ajanlaskuamikä se jatko sitten on?
joo se on suoraan sanottuna valtakunnan päämies (en vaan osaa tuota muuten vinkata, joten ole hyvä)Jatko on oppilaitos
Löytyykö hallitsijaruudusta oikealle 11+7?
mikä ihmeen oppilaitos siihen jatkoon se 10+8?Jatko on oppilaitos
Löytyykö hallitsijaruudusta oikealle 11+7?
Siihen on syynsä miksi georellun alkuvaiheessa vinkkejä ei juuri jaella. Tämä relaatio liittyy mysteerikätköön, ja siihen saa koordinaatit ratkomalla relaation. Yhtenä osana kätköilyä on myös kätköjen ensilöytäminen, joten se kuka tämän ratkoo ensimmäisenä valmiiksi, on todennäköisesti myös ensimmäinen kätkön löytäjä. Sen jälkeen, kun kätkö on löytynyt ensimmäisen kerran, niin pyyntöihin tulee varmasti enemmän vinkkejä. Sen takia näistä on harvemmin ketjuakaan täällä ennen kuin ensimmäiset ovat kätkön löytäneet.Nyt kyllä komppaan tuota Näissä georelluissa on usein semmoinen kummallinen vaihtarimeininki ja olenpa huomannut, että huippuratkojat näitä georelluja selvästi kaihtavat. Onnea vaan geoihmisille! Kyllä te ominenne selviätte ja silti yritän minäkin näitä mukannne ratkoa ja vinkkejäkin parhaani mukaan antaa
Okei, hillitsen sitten itsekin vinkkailuintoni myöhemmäksiSiihen on syynsä miksi georellun alkuvaiheessa vinkkejä ei juuri jaella. Tämä relaatio liittyy mysteerikätköön, ja siihen saa koordinaatit ratkomalla relaation. Yhtenä osana kätköilyä on myös kätköjen ensilöytäminen, joten se kuka tämän ratkoo ensimmäisenä valmiiksi, on todennäköisesti myös ensimmäinen kätkön löytäjä. Sen jälkeen, kun kätkö on löytynyt ensimmäisen kerran, niin pyyntöihin tulee varmasti enemmän vinkkejä. Sen takia näistä on harvemmin ketjuakaan täällä ennen kuin ensimmäiset ovat kätkön löytäneet.
kiitos! se po..re.. mulla oli, mutta toinen yläoikea11 ei, mutta tuossa kuitenkin tuo[Mä en vaan löydä edes Kuninkaantiehen kaikkia pääsanasta lähteviä: puuttuu yläoikeelle 11 mitä varten se Kuninkaantie alunperin perustettiin po......... ja alaoikeelle 5 sekä siitä 8 enkä myöskään tajua sitä 2+8 (alkaa numerolla 10)tien vähimmäisleveys ja vasemmalle 12 puuttuu ja vielä alas 5+4 ja suuren rantatien molemmat 6+7 ja lopuksi vielä ylävasemmalle 11 muita ei ole
Löytyisikö Kievarit Ke ja Kr yhdistävä 8 on viina yleisesti
tuo ylös 8+11multakin puuttuuKievarit ruutuun apuja? pääsanasta alas 8 mitä matkailijoille tarjosivat ja ylös 8,11
Juurikin näin ja toiseksi itsekin olen samoissa kohdissa jumissa, joten ei ole antaa vinkkejä vielä.Siihen on syynsä miksi georellun alkuvaiheessa vinkkejä ei juuri jaella. Tämä relaatio liittyy mysteerikätköön, ja siihen saa koordinaatit ratkomalla relaation. Yhtenä osana kätköilyä on myös kätköjen ensilöytäminen, joten se kuka tämän ratkoo ensimmäisenä valmiiksi, on todennäköisesti myös ensimmäinen kätkön löytäjä. Sen jälkeen, kun kätkö on löytynyt ensimmäisen kerran, niin pyyntöihin tulee varmasti enemmän vinkkejä. Sen takia näistä on harvemmin ketjuakaan täällä ennen kuin ensimmäiset ovat kätkön löytäneet.
sori, en nyt tajunnut tuota eli onko se 10+8 myös joku JC:n kehittämä juttumikä ihmeen oppilaitos siihen jatkoon se 10+8?
sorry vastasin väärään kysymykseen. Jo aiemmin mainittu J C ja jotain hänen keksimäänsä/kehittämäänsä, liittyy ajankulkuun.
Esim. Jan Vapaavuori on tällainen. Oisko sulla saman ruudun pääsanasta oikealle yläviisoon 7?kellään hallitsijoihin ylös 10? muut tuohon ruutuun mulla löytyy vaihtariksi
koitin mä katsoa, mutta silti en tajua. Mä oon niin toivoton???sori, en nyt tajunnut tuota eli onko se 10+8 myös joku JC:n kehittämä juttu
Katso J C wiki
Jälkivaikutuksia
siis mulla on se jul kal, mutta puuttuu se yhteys koulutukseen 10+8 ja en kyllä tuolta sitä vieläkään tajua ja alan olla jo tyhmääkin dorkampiKokeileppa painaa hiirellä sitä hänen kalenteriuudistuksensa kohtaa.
Kiitos! Olipa vaikeasti laitettu tuo mutta nt selvisi.Ne kulkuvälineethän väsyy, silloin niitä täytyy v......