ensinnäkin se on juustoleipää ja toiseksi, sitä ei kannata syödä kylmänäLounastovi. Ja parin tunnin paussi muutenkin. Jotain sapuskantapaista pitäisi keksiä. Oisko litra mansikoita ja pala leipäjuustoa oiva?
ensinnäkin se on juustoleipää ja toiseksi, sitä ei kannata syödä kylmänäLounastovi. Ja parin tunnin paussi muutenkin. Jotain sapuskantapaista pitäisi keksiä. Oisko litra mansikoita ja pala leipäjuustoa oiva?
Mut jos ainoa paikka missä sen voisi lämmittää on auton konepellin alla moottorin päällä?ensinnäkin se on juustoleipää ja toiseksi, sitä ei kannata syödä kylmänä
kahvin seassa minä ruukaan lämmittääMut jos ainoa paikka missä sen voisi lämmittää on auton konepellin alla moottorin päällä?
Tiätkö muuten sen ruskajuuston? Siis sellaisen paistetun munajuuston? Se vasta hyvää on kun siitä leikkaa siivuja ja kevyesti ruskistaa pari pintaa pannulla voissa.
kahvin seassa minä ruukaan lämmittää
ruskajuustoa en oo nähny ehki venäläisessä kirkossa
minä oon todennäkösesti syöny kauemmin juustoleipää niin enköpä jo tuon tienne mikä on oikeaoppisin tapa siitä nauttia
Hyvän kahvin pilaat...
Pannulle ja kunhan vähän sulaa niin lakkoja ja kinuskisoossia. Tai jäähileisiä mansikoita ja hunajaa.
Kai tiedät, ettei kahvia oltu suomessa nähtykään silloin kun juustoleipää ekaa kertaa tehtiin?minä oon todennäkösesti syöny kauemmin juustoleipää niin enköpä jo tuon tienne mikä on oikeaoppisin tapa siitä nauttia
on tiedossa, kahvi on tosiaan Suomen rahvaan keskuudessa yllättävän uusi asiaKai tiedät, ettei kahvia oltu suomessa nähtykään silloin kun juustoleipää ekaa kertaa tehtiin?
sokeri alkoi yleistymään euroopassa sen jälkeen kun euroopan maat alkoivat perustaa siirtokuntia ameriikkaan ja hoksattiin sokeriruo'on kasvavan siellä hyvinMutta kukahan sit sokerin tänne toi? Viikingit?
Tuskinpa kukaan hunajasta kinuskia keitteli eli eipä meikäläisenkään versio oikeaoppinen voi olla.
Vähän korjasin*kipittää boobsin taakse piiloon*Kai tiedät, ettei kahvia oltu suomessa nähtykään silloin kun sinä synnyit?
Meinaakko että Roosa ei päihitä mua?Vähän korjasin*kipittää boobsin taakse piiloon*
Varmasti päihittää, mutta ruutis on sulle helppo pala purtavaksiMeinaakko että Roosa ei päihitä mua?
JaaVarmasti päihittää, mutta ruutis on sulle helppo pala purtavaksi
Varo että naapurit ei ala luulemaan sua pöpiksi.Hienoo, postiluukku korjattu...mutta oveen oli laitettu väärä sukunimi ja huomasin sen vasta kun lähin asioille...sain ihan älyttömän nauruhepulin ja hirnuin niin että koko rappukäytävä raikui
Eiköhän ne oo jo arvanneet senVaro että naapurit ei ala luulemaan sua pöpiksi.
Eiköhän ne oo jo arvanneet sen
Maha tuli kipeeks nauramisesta ja vasempaan kylkeen tuli joku ihmeen suonenveto jumi siitä nauramisesta
tuo on niin likellä totuutta että ei viitti suuttuaVähän korjasin*kipittää boobsin taakse piiloon*
Yöttömästä yöstä terveisiä, aurinko porottelee jo korkialta.Kaik nukkuvat?
Vähän venähti työpäivä. Ehdittiin kauppaan päivälllis/iltapalaostoksille just ja just ennen sulkemisaikaa.