The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Meille tarjottiin koiraa. Espanjalaisesta koiratarhasta suomeen tuotu 2v kääpiöpinseri mix. Otin sen hetken mielijohteesta. Se inhoaa meidän kissaa, haukkuu marsuja ja kusi sänkyyn. Käytin sen tunnin lenkillä ja se vaan virkistyi. What have i done! :X3:

Voiskohan "Tuunaa itse hampurilaisesi"-konsepti toimia?
Eli mentäis sisään, pestäis kädet ja silti vielä hanskat kätösiin, sit linjalta valittaisiin mieluisat raaka-aineet ja lopuksi ois leveähkö paistopiste mihin mahtuisi muutama kerrallaan. Sit vaan kasattaisiin koko komeus ja syömään.
Eiih, toihan vois olla hauskaakin :)!
Tai sitte ei:cautious:, jos tuliskin kränää niistä viimosista sipulirenkaista tai vahingossa loppuneesta cheddarjuustosta!!
Voi sitä lastalla ilmatilan viuhtomisen määrää:eek::D...

Vaan kun ite tekee, niin tulee hyvää ja varsin suunmakuista :).

Meille tarjottiin koiraa. Espanjalaisesta koiratarhasta suomeen tuotu 2v kääpiöpinseri mix. Otin sen hetken mielijohteesta. Se inhoaa meidän kissaa, haukkuu marsuja ja kusi sänkyyn. Käytin sen tunnin lenkillä ja se vaan virkistyi. What have i done! :X3:
aww sä annoit pienelle selviytyjälle mahdollisuuden hyvään elämään, kyll se vielä handlaa tilanteen ja ymmärtää ettei tartte aina olla puolustus/hyökkäysvalmiudessa vaan voi myös ottaa sen rakkauden ja turvan vastaan mikä tarjolla on!:love:

• Tykkää
Reactions: (Laura) ja Kais
Aikaa & kärsivällisyyttä vaatii,että kaikki osapuolet tottuu toisiinsa. Tsemppiä

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja Elena777
You've got yourself a d o g , sistah:love:!

Hei, vähänkö ihanaa:)! Pikkuvöyhkänähän teki heti lähtemättömän ihunan vaikutuksen:love:, hiukan kun aikaa kuluu niin teillä kaikilla on se fiilis että toi kaverihan on ollu meillä ihanaina:)!

Paitti...ei ehken sillä teijen kissalla:cautious:. Sen mielestä yliöverienerginen pakkaus on ollut jo liiaksikin asti.

Ehkä. Hitostako nuitten kissojen ajatuksista mitn tietää:unsure:

Mutta onneaonnea:)!

• Tykkää
Reactions: Kais ja (Laura)
Ehkä. Hitostako nuitten kissojen ajatuksista mitn tietää:unsure:
Niiii mistäs teijjän kisujen ajatuksia mittää mistään tietää?:rolleyes:

Eikäkukäkö mittäh häh?:X3::eek:
Kisujen ajatuksia on niiiin helppo lukea, melko varmasti aina kun ne hakee huomiota, ne haluaa jotain sulta...ja jos ne kulkee niska kyyryssä, niillä on tuhmuudet mielessä...oi että miten niitä vöyhkänöitä ei voi olla rakastamatta??:love::love:
Aina kujeilut mielessä!!:love::love:

Mä olen oppinut, että mitä haastavampi kisumirri nuorena...sitä uskollisempi kissaneito/herra omistajalleen siitä kasvaa vanhemmiten:love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Niiii mistäs teijjän kisujen ajatuksia mittää mistään tietää?:rolleyes:

Eikäkukäkö mittäh häh?:X3::eek:
Kisujen ajatuksia on niiiin helppo lukea, melko varmasti aina kun ne hakee huomiota, ne haluaa jotain sulta...ja jos ne kulkee niska kyyryssä, niillä on tuhmuudet mielessä...oi että miten niitä vöyhkänöitä ei voi olla rakastamatta??:love::love:
Aina kujeilut mielessä!!:love::love:

Mä olen oppinut, että mitä haastavampi kisumirri nuorena...sitä uskollisempi kissaneito/herra omistajalleen siitä kasvaa vanhemmiten:love:
Mulla on niin huono nikki:notworthy:

Olkhoot

Mä oon muuten nyt tainnu unohtaa tehdä jotain:unsure::oops:..en vaan nyt millään hoksaa että mitä:notworthy:, tuli vaan hyvin vahva tunne että jotain on nyt vaiheessa.

No, selvinnee huomenna. Tai silloin kun korvissa soi ja kovaa joikaamiset ja poskipäät hehkuu kekäleinä(y)

Mutta nyt suihkuun. Ja sitten nutulleen.

Hyyveli yyteleitä, nuku hyvin :)*pus*

Yhteistyössä