Kaikki aikanaan, suurimman urakoinninhan oot jo tehnyKiitos ihana!
Tavarat on vielä hyrskynmyrskyn mutta nyt on tullu käveltyä ympäri ja ämpäri pitkin kyliä ja portaita, että juon kahvia ja vasta sen jälkeen alan panemaan kasseja ja kapsäkkejä järjestykseen
mitä sitte
Pikku hiljaa laittelet kotia kuntoon ja tavarat löytää oman paikkanssa.Kiitos ihana!
Tavarat on vielä hyrskynmyrskyn mutta nyt on tullu käveltyä ympäri ja ämpäri pitkin kyliä ja portaita, että juon kahvia ja vasta sen jälkeen alan panemaan kasseja ja kapsäkkejä järjestykseen
mitä sitte
HupsistakeikkaaTulipa sitten töissä avattua veskin ovi,kun oli nuori mies siellä.
Oli vissiin unohtanut lukita oven.
Ei muuta ku äkkiä ovi kiinni ja sori
Mitenkähän lie unohtanut.Hupsistakeikkaa
...kuulostais kyllä niin meikäläisen touhuilta tuokin, ei niin aina tuu hokastua laittaa ovea tiks-lukkoon asti...
panot ensin, kahvit kerkiää ryystää myöhemminkinKiitos ihana!
Tavara on vielä hyrskynmyrskyn että juon kahvia ja vasta sen jälkeen alan panemaan kasseja tyhjiksi
No voi ei ja harmitus.Voi hitsi,silloin ku pitäis lääkäriin päästä niin ei pääse.
Nyt sitten kasaantuu lääkärikäyntejä ihan liikaa vähälle aikaa miehelle.
Korvalääkäri olis 23.7, kyssille on 30.7
Silmäpolille olis 1.8
Kaikista menee polimaksua 41.20 & matkat kyssiin 25 € yhteen suuntaan +
mun leikkaus 29.8 135 €
Ei riitä rahat tommoseen, pakko siirtää jotain aikaa.
Lomat on noilla lääkäreillä heinäkuussa 9-22.7No voi ei ja harmitus.
Mitä ilmeisimmin lekurit ovat tuolloin lomansa lusinneet ja haluavat nyt päästä purkamaan jonoja pikimmiten. Hyvähän se olisi teidän päästä näytille ja saada asiat kuntoon mutta toivottavasti saatte siirrettyä käynnit paremmille ajankohdille.
No eiköhän noikin asiat järjestyLomat on noilla lääkäreillä heinäkuussa 9-22.7
Pakko on ainakin tuo 1.8 oleva aika siirtää. Kyssin aikaa on vaikee siirtää.
sen roudaamisen jälkeen saa sitten etsiä uudesta kämpästä kuukauden paikkaa kaikelle tavaralle
VanhaltaJoko muuten oot törmännyt naapurustoon? Miltäs vaikuttaa?
*mutinaa ja kylmän kahvin ryystämistä*panot ensin, kahvit kerkiää ryystää myöhemminkin
Kukkuluuruu, nilkat kävelystä tohjona vasitenkin vasen joka sillon tässä kiukustui kipuilemaan kun astuin ihan väärään sillä
Olenkä mää täs? Olen vissiin. Viimein. Pari hyvää maaliakin taisin missata. Mitä kuuluu?
*puhallus* nilkkaan.Kukkuluuruu, nilkat kävelystä tohjona vasitenkin vasen joka sillon tässä kiukustui kipuilemaan kun astuin ihan väärään sillä
Kukkuluuruu, nilkat kävelystä tohjona vasitenkin vasen joka sillon tässä kiukustui kipuilemaan kun astuin ihan väärään sillä
...että vois olla tsäänssiä sokeille ja kuuroille mummeleille ja käntyille?Vanhalta
Ei vaan oon mä kuullut muutaman nuoremman ihmisen äänetkin pihamaalta, mutta ne asukkaat ketä nähnyt olen ovat vanhempaa väkeä...semmossia herttasia mummeleita ja vanhoja ukon känttysiä
Oi kun tuntuikin kivalta...*ojentaa toistakin nilkkaansa* Puhalla lissää*puhallus* nilkkaan.
Mulla on lakritsipötkö. Nam, nam!
Varsinkin = va-si-ten-kin *tavaa villin länsiSuomen tyyliin ja sylkäsee reteesti seinään* oolsprait hani, joko opit...lyyli?
..ai että uhallakin? Vai vartavasten? Vai tahallaankin?
Oisko kuiten 'varsinkin' ollut parempi?