Miksi mua pissattaa seksissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermostunut

Vieras
Olen 44-vuotias nainen ja minulle tulee seksissä aina juuri ennen orgasmia ihan järkyttävän kova pissahätä. Harmittaa kun en pysty harrastamaan seksiä niin että saan orgasmin. Mieheni kyllä nauttii mutta minä en. Sama ongelma on itsetyydytyksessä. Aina pitää juosta orgasmin hetkellä jalat ristissä kädellä painaen alapäätä ettei pissa karkaa. Onko tää normaalii ja onko muilla tätä.

Voisiko sinulla olla taipumusta naisten ejakulointiin (squirting)? Minä käyn mielelläni ennen seksiä vessassa, ettei tarvi pelätä pissaamista. Ne kaksi samankaltaista paineen tunnetta on vaikea erottaa toisistaan seksin aikana. Seksin jälkeen pissattaa myös usein, vaikken olisi ejakuloinut. Luulen, että ejakulaationesteen kerääntyminen painaa myös virtsarakkoa ja siksi tulee myös tarve virtsata. Jos käy pissalla etukäteen ja uskaltaa puhua miehen kanssa, niin voi kokeilla käyttää pyyhettä sängyssä, niin ei haittaa mitä sieltä tulee. Kun itse huomasin voivani ejakuloida, se toi uuden ulottuvuuden seksiin (ja poisti pissaamispelon, joka minullakin toisinaan oli aiemmin).

Voisiko sinulla olla taipumusta naisten ejakulointiin (squirting)? Minä käyn mielelläni ennen seksiä vessassa, ettei tarvi pelätä pissaamista. Ne kaksi samankaltaista paineen tunnetta on vaikea erottaa toisistaan seksin aikana. Seksin jälkeen pissattaa myös usein, vaikken olisi ejakuloinut. Luulen, että ejakulaationesteen kerääntyminen painaa myös virtsarakkoa ja siksi tulee myös tarve virtsata. Jos käy pissalla etukäteen ja uskaltaa puhua miehen kanssa, niin voi kokeilla käyttää pyyhettä sängyssä, niin ei haittaa mitä sieltä tulee. Kun itse huomasin voivani ejakuloida, se toi uuden ulottuvuuden seksiin (ja poisti pissaamispelon, joka minullakin toisinaan oli aiemmin).
Olen lukenu tuosta ejakulaatiosta mutta kun menen vessaan niin tulee ihan pissaa ja se ei ole mikään pieni pissahädän tunne vaan tuntuu että olisi pidättänyt 2 päivää ja se on niin kova hätä että välillä tulee lattialle kun en pysty pidättämään

Mulla oli samanlaista ongelmaa, kysyin kun kävin gynellä: lievää lantionpohjan laskeumaa ja pientä estrogeenivajetta. Hoitona lantionpohjan jumppaa sekä estrogeeni voide (Ovestin emätinvoide 1mg, pieni lila pahvipakkaus). Ja on auttanut(y) kannattaa kokeilla, emättimen kuivuutta ei alkuvaiheessa ehkä edes huomaa muuta kuin omituisena tunteena yhdynnän jälkeen sekä virtsankarkailuna.

Ei se kuule auta.Minä käyn aina ennen seksiä pissalla ja silti minulla on sama ongelma kuin aloittajalla.
En ole siis ainoa! Tää on yksityisasia joten sun ei oo pakko vastata mutta kun olen lukenut ja että saattaa tulla normaali pissahädän tunne muttakun mulla tulee ihan hirveän kova pissahätä eikä mikään pieni hätä. Tuntuu kuin en olisi käynyt viikkoon pissaamassa niin onko sinullakin hirveän kova pissahätä vai pieni

Minulla on tää vaiva ollu jo kolme vuotta enkä ole kolmeen vuoteen siis saanut orgasmia. Mua panettaa jo ihan ********** enkä uskalla saada orgasmia koska pelkään että tulee pissa sängylle. Auttakaa

Olen lukenu tuosta ejakulaatiosta mutta kun menen vessaan niin tulee ihan pissaa ja se ei ole mikään pieni pissahädän tunne vaan tuntuu että olisi pidättänyt 2 päivää ja se on niin kova hätä että välillä tulee lattialle kun en pysty pidättämään
Naisten ejakulaatio on lähes kokonaan pissaa muutenkin. Tutkittu juttu. Siihen sekoittuu vähän muita nesteitä, mutta pääasiassa virtsaa. Mikä on siinä mielessä tietenkin loogista, että ei naisilla ole mitään ylimääräistä rakkulaa alapäässään, joka pitäisi sisällään desin nestettä. Sen nyt vielä ymmärtää, että lääketiede ei ihan tarkkaan ole kaikkia hermopäitä onnistunut löytämään esim. g-pisteessä, mutta luulisi jonkun gynekologin vuosien varrella huomanneen sellaisen tennispallon kokoisen nestevaraston.

Jos olet rakon tyhjentänyt ja silti tuntuu kuin pissattaisi, niin luultavasti vain tuntuu siltä. Ts. ei tule mitään ihan hirveätä sotkua, vaikka antaisit vain mennä. Kerropa miehellesi, että haluaisit kokeilla tätä naisten ejakulaatiota kun susta tuntuu, että saattaisit olla ejakuloivaa sorttia, ja laittakaa pyyhe alle ja antakaa palaa ilman pelkoja.

• Tykkää
Reactions: m1es
Mistä sen sitten erottaa onko se paineen tunne pissahätä tai onko ejakuloimassa? Joskus kun mies hieroo klittaa niin tulee paineen tunne mutta ei uskalla rentouttaa niin että jotain tulisi kun pelkään että se on virtsaa.

Yhteistyössä