The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Et halua. Mulla on erilainen tapa pakata. :LOL:

(jätesäkkejä, kaik sinne, hoblaa ja autoon)

No siis toki astiat pitää niin etteivtä mene rikki mutta kaikki muu...
aikalailla sama tyyli, tosin muutama kori on myös ja pahvilaatikko..muovipusseja jne..eli eiku mukaan vaan. Ostetaan sen mun uuden kodin lähellä olevasa kiinalaisraflasta syötävää, jos tulee nälkä:)
...ja kaljaa saa ympärillä olevista baareista ja aika lähellä olevasta alkostakin (ainakin huomenna).

...pehmeetä iltaa:)

Ihan pikanen moikkaus hiuksia kuivatellessa, just tulin suihkusta. Rimpressan kanssa ollaan kaksin kukkasina:), pojat lähtivät yökyläilemään. Ollaan juteltu merenneidoista ja niitä piirrelty, katottu lps-videoita:D ja mä oon saanu niin ammattimaista flossaus-opetusta että saatte kyllä kateellisia olla!:):love:

Aurinko paistanu ja nyt iltasella muutaman vesipisaran ripsauttanut - kyllä se kesä vaan täällä on :). Nautitaan...

• Tykkää
Reactions: (Laura)
aikalailla sama tyyli, tosin muutama kori on myös ja pahvilaatikko..muovipusseja jne..eli eiku mukaan vaan. Ostetaan sen mun uuden kodin lähellä olevasa kiinalaisraflasta syötävää, jos tulee nälkä:)
...ja kaljaa saa ympärillä olevista baareista ja aika lähellä olevasta alkostakin (ainakin huomenna).
Oi ja hei ja muuttointoa sinne:)!
Aattelepa - sä teet nyt sen ison työn kun seulot niitä tavaroita että mitä tulee mukaan ja mikä tod.jää pois. Tavarat kyllä hakevat sitten oman paikkansa kotiutuessaan(y)

Ja ihanvarmasti muuten hemmottelet itteäs ekana päivänä uudessa kodissas hakemalla kiinalaisesta itelles herkkuja:)!

Iltaa. Olipas riehakas Juhannus. Aattona ei siis grillattu, kun kaasu loppui. Mies lähti yövuroon. Lauantaina grillattiin ja mies oli hankkinut juomat. Ette usko, mutta yksi tölkki lonkeroa ja sekin puoliksi. Meillä ei pämpätä nääs. Tänään taas hiljaiseloa miehen nukkuessa ja nopeasti kauppoihin. En ehtinyt rautakauppaan.
Eli ainakaan en ole tehnyt juuri mitään, mennyt löhöillessä koko Juhannus. Mies yövuorossa. Itsellä huomenna edessä 11 h duunipäivä :X3:

Iltaa. Olipas riehakas Juhannus. Aattona ei siis grillattu, kun kaasu loppui. Mies lähti yövuroon. Lauantaina grillattiin ja mies oli hankkinut juomat. Ette usko, mutta yksi tölkki lonkeroa ja sekin puoliksi. Meillä ei pämpätä nääs. Tänään taas hiljaiseloa miehen nukkuessa ja nopeasti kauppoihin. En ehtinyt rautakauppaan.
Eli ainakaan en ole tehnyt juuri mitään, mennyt löhöillessä koko Juhannus. Mies yövuorossa. Itsellä huomenna edessä 11 h duunipäivä :X3:
Miten mun korvaan kuulostaa enemmän kuin hyvältä toi sun löhöily-juhannus:). Semmonen tekemättömyyskin kun on palkitsevaa ja tosi tärkeetä. Ja rautakaupan kautta koukatessasi tässä joku kaunis päivä niin oot taas ns.kuosissas puuhastellessasi :)

Tsemppiä huomiselle! Olkoon viikon aloituksesi sujuva:)

Miten mun korvaan kuulostaa enemmän kuin hyvältä toi sun löhöily-juhannus:). Semmonen tekemättömyyskin kun on palkitsevaa ja tosi tärkeetä. Ja rautakaupan kautta koukatessasi tässä joku kaunis päivä niin oot taas ns.kuosissas puuhastellessasi :)

Tsemppiä huomiselle! Olkoon viikon aloituksesi sujuva:)
Kiitos ja murinaa. Alkaispa jo loma, niin ehtisi toimitella omia juttuja riittämiin.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä olen ollut 3kk saikulla niskan ja kipeän käden takia. Niskassa on hermopinne. Magneettikuvaus on vielä tulossa. Ja lääkärille kirurgian polilla. Huomenna alkaa 4kk, 4h päivässä työkokeilu. Pomon mielestä mun ei ole hyvä olla vain kotona. o_O
*halaus* ootppas joutunut nyt kärvistelemään:unsure:
Toisaalta - voihan tuo olla hyväksikin että hiljaksiin kuitenkin olisit mukana työelämässä. Tuohan se kuitenkin päivään tiettyä rytmiä ja jatkuvuutta. Eikä niitä sosiaalisia tilanteitakaan kannata unohtaa tai väheksyä. Toki kuuntelet omaa vointiasi että miten jaksat.

Onneksi sulla on kuitenkin jo menossa hoitokontaktia. Nyt vain pitää malttaa odottaa marssijärjestystä.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
*halaus* ootppas joutunut nyt kärvistelemään:unsure:
Toisaalta - voihan tuo olla hyväksikin että hiljaksiin kuitenkin olisit mukana työelämässä. Tuohan se kuitenkin päivään tiettyä rytmiä ja jatkuvuutta. Eikä niitä sosiaalisia tilanteitakaan kannata unohtaa tai väheksyä. Toki kuuntelet omaa vointiasi että miten jaksat.

Onneksi sulla on kuitenkin jo menossa hoitokontaktia. Nyt vain pitää malttaa odottaa marssijärjestystä.
En ole sentään yksinäinen. On mulla nytkin rytmi. Se on vain muuttunut saikulla ollessa. Mutta se työpiste minne joudun takas ei ole hyvä. Silloin kun olin siellä viimeks töissä niin selkä oli jatkuvasti kipeä. o_O

Mä olen ollut 3kk saikulla niskan ja kipeän käden takia. Niskassa on hermopinne. Magneettikuvaus on vielä tulossa. Ja lääkärille kirurgian polilla. Huomenna alkaa 4kk, 4h päivässä työkokeilu. Pomon mielestä mun ei ole hyvä olla vain kotona. o_O
Ei varmaan oiskaan hyvä olla vaan kotona, jos on terve...mutt eihän sitä huonossa kunnossakaan hyvä ole töitä tehä:unsure:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Surullinen olo ja ikävä:(...toivottavasti ens yönä saisin nukuttua ja säästyisin paniikkikohtauksilta.
Kissalla oli niin kova halu rauhotella viimeyönä, että oli pakko jo tuuppia vähän pois kun tuli naamalle niin etten henkee meinannut saada kunnollao_O

En ole sentään yksinäinen. On mulla nytkin rytmi. Se on vain muuttunut saikulla ollessa. Mutta se työpiste minne joudun takas ei ole hyvä. Silloin kun olin siellä viimeks töissä niin selkä oli jatkuvasti kipeä. o_O
En mä sitä tarkottanutkaan että oisit yksinäinen, sori jos sait semmosen kuvan :(. Toivottavasti voisivat sitä sun työpistettä jotenkin muuttamaan että voisit kuitenkin jotenkin toimia..että joustoa ja ymmärrystä löytyisi. Kokeilet nyt ainakin, sittenhän se selviää miten sujuu.

Yhteistyössä