The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mites Kisulan Juhannus on menny?:)
Mitäs täsä - en onnistunu polttamaan taloa enkä piirakkaa(y)
Mansikat maistuivat makeilta eikä mahd.virolaisthaikkulaisjapakiinalaisminkäliemaalaispoimijan hömejyystösörmiltä(y)
Ja.
Mä en onnistunutkaan ruiskimaan pitkin seutukuntia kermavaahtokuorrutukseen:eek:...tää mua hämmästyttää nyt niin kovin että melkein muuten pitäs pitää hiljasta hetkeä....

Mutta siis mä sain mun jussiherkkuyllärin valmistettua hjuvin ipanapasille humppaboxin suoltaessa viisuja sillä välin kun ipanapaset kävivät maaseutuympäriajolla yllättäen :).

Nyt ovat olleet pikkutovin unikuvillansa ja mä oon mörönsyöttivahtina:)

Mitäs Ellulaan:)?

Mitäs Ellulaan:)?
Mitäs minä, pakkaillu olen ja ihmetellyt tätä säätä:eek:
Onneks kohta pääsee tutimaan peiton alle...ja sitten onkin huominen ja sitte huomisen jälkeen onkin maanantai:geek:
Mitäs täsä - en onnistunu polttamaan taloa enkä piirakkaa(y)
Mansikat maistuivat makeilta eikä mahd.virolaisthaikkulaisjapakiinalaisminkäliemaalaispoimijan hömejyystösörmiltä(y)
:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Saattaa kyllä löytyä alkostakin. On siellä ollu noita J.P viinejä :D:D
Nyt kun saa noita kork. 5.5 % juomia myydä kaupoissakin,niin löytyy yllättäviä juomia.:p
Nyt on kyllä sanottava että en oo kiinnittäny niin minkään valtakunnan huomiota kauppojen älkömähöölitarjontoihin. Tai siis ollenkaan kärryillä että mitä kaikkea ovat hyllyihinsä ängenneet. Kun sen hassun kerran kun kuuppaseeni juolahtaa hajatelma viinistä tai kuoharista niin - se on se isojen ihmisten kauppa minne pitäs mennä:oops:

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä