Mäkin maistoin tänään kesän ekat mansikat, kotimaiset sellaiset. Olivat isoja mönniäisiä ja niin makeita.Mansikoita iltapalaksi, kesä
Kyllä ois kesä ihan outo ilman mansikoita.
Mäkin maistoin tänään kesän ekat mansikat, kotimaiset sellaiset. Olivat isoja mönniäisiä ja niin makeita.Mansikoita iltapalaksi, kesä
ja harmi kun mulla ei o punkkua, nyt ois maistunutPitäisköhän paiskata ranskikset uuniin ja ottaa lasi punkkua? Harmi,että auto on velaton.
Sitähän ei saa ottaa lapsen läsnäollessa, tsot tsot.ja harmi kun mulla ei o punkkua, nyt ois maistunut
Uuno Epsanjassa ja Armeijan leivissä oli suosikkeja lapsena, katottiin niitä isän kanssa veehooässiltä ja naurettiin kaksinkerroinPitsi oli oikeassa.
Vaihdoinkin sitten Uunoon Epsanjassa.
mulla on olutta otakko?ja harmi kun mulla ei o punkkua, nyt ois maistunut
Tykkään oikeastaan punaviinistä ja jos olutta otan niin mieluummin alekokkia.mulla on olutta otakko?
no ääh.ku mulla ei oo lapsilisiä.Eikä paljon muutakaan.köyhiälaulajiahan tässä vaan ollaan.niisk..Kokardin on myös hyvä tietää, että lapsilisä käytetään elämiseen. Tilillä pitäminen on suorastaan rikollista. Yhtä paheksuttavaa on katsoa maksupäivä Kelan sivuilta, jos rahan tarvitsisi elääkseen
mitempä sitä noilla vuosiluvuilla lapsilisiäno ääh.ku mulla ei oo lapsilisiä.Eikä paljon muutakaan.köyhiälaulajiahan tässä vaan ollaan.niisk..
Aika hyvä, tarttuva ja en ole siis suuri fani, muutamista biiseistä tykkään.
Hector on ihana, sellanen ujo laulaja poika...kertoi jossain haastattelussa jännittävänsä joka kerta ennen esityksen alkua niin, että hikoilee oikein
Mä meinasin tään panna äsken tähän
Mun kaikkiruokaiseen musanälkään uppoaa kyllä. Jotkut viisut tarvii useamman kuuntelukerran ennen kuin osuu kohteeseenAika hyvä, tarttuva ja en ole siis suuri fani, muutamista biiseistä tykkään.
Voi kait sen toisenkin kerran laittaaMä meinasin tään panna äsken tähän
SinäVoi kait sen toisenkin kerran laittaa
Kuka niitäkään laskee.