Täällä on katottu kaikki. Jopa se parjattu seiskakinMä olen katellut ne kaikki muut paitsi en sitä tokio juttua niistä.
Täällä on katottu kaikki. Jopa se parjattu seiskakinMä olen katellut ne kaikki muut paitsi en sitä tokio juttua niistä.
ei tarvii tuoda ollenkaan, kiitos.
Kauanko moinen on vaivannut? Kuulostaa kurjalta.Ärsyttävä tunne se kun tuntuu koko ajan niellessä, että kurkussa olis joku pala.
Vähänväliä pakko nielasta ja yrittää saada se tunne pois
Sä et sitte tajuu hyvän päälle yhtään mitn.ei tarvii tuoda ollenkaan, kiitos.
Oisko viikon tai vähän yli..tätä on joskus ennenki ollut, menee ohi kyllä onneks mutta tosi inhottava tunne.Kauanko moinen on vaivannut? Kuulostaa kurjalta.
Uuuu sä sait alapeukun, kerrankinSä et sitte tajuu hyvän päälle yhtään mitn.
Rättiksen mukana tulis aimo annos grillitietämystä maisteluannoksineen.
Naapurimarttojen mukana tulis aimo annos pesuohjeita sekä vinkkejä nurmikonhoitoon, kuinka teet sukkapöksyistä kissalles kivan virikehiiren ja miten saunoa nukahtamatta. Kälkätyksen siedätyshoidosta puhumattakaan
No nyt löytyy chili kanan ohjeita youtubesta...
ottakaa ite se hengiltä, turha sitä tänne on raahata.
mitä sitteUuuu sä sait alapeukun, kerrankin
eikö niitä saa uunivalmiina kaupasta.?No nyt löytyy chili kanan ohjeita youtubesta...
Ei mitään tietoo, eikä ne kaupan valmiit samaa vastais mitä kinkkiravintoloissa saa.eikö niitä saa uunivalmiina kaupasta.?
ekkönää tiiä että palstalaiset ei saa syödä eineksiä?eikö niitä saa uunivalmiina kaupasta.?
What ö fu...no vi....u miksei.ekkönää tiiä että palstalaiset ei saa syödä eineksiä?
Ne maistuu pahalle.What ö fu...no vi....u miksei.
palstasäännöt:What ö fu...no vi....u miksei.
hitto mulla ei ole ollut tämmöisestä mitään tietoo..sorry.Mutta oppia ikävä kaikkipalstasäännöt:
-ei saa syödä eineksiä
-ei saa ostaa autoa velaksi
-ei saa juoda ruuan kanssa viiniä jos lapset
-you name it...
Pitäisköhän paiskata ranskikset uuniin ja ottaa lasi punkkua? Harmi,että auto on velaton.palstasäännöt:
-ei saa syödä eineksiä
-ei saa ostaa autoa velaksi
-ei saa juoda ruuan kanssa viiniä jos lapset
-you name it...