Millähän me kisun kanssa peloteltas sua
Millähän me kisun kanssa peloteltas sua
Mutta ne isot hauet ovatkin erikoistuneita speedoissa piileskeleviin rättis- merkkisiin prinssinnakkeihin
Kiitos*ruttaa takasin*Halaus murunen
Ootko juoksu pitkin poikin kaupunkia ku oot ihan kuitti ?
Mä tykkään monenlaisista leffoista. Mutta en kauhuleffoista, komedioista enkä sellaisista missä ajetaan autolla takaa ja ammutaan puolet leffasta.Millasia leffoja sä kattelet mieluummin?
Mä pelkään kauhuleffoja helposti, mutta silti kattelen...kai se jonkinsortin masokismia on
Mä katsoin kerran lasten kanssa Turtleseja ja siinä oli se pelottava tohtori Stockman ja sit tulikin tohtorit ja kilpikonnat uniin.Mä tiiän mun omat rajani/vajavaisuuteni.
Sekä mun yliöverimielikuvitukseni määrän.
Noista minäkin tykkään, sekä leffoissa että kirjoissa...tai no en jaksa lukea mitään poliitikkojen elämänkertoja.Tositapahtumin perustuvat ovat ehkä suosikkeja.
No hops kimppuun siitä. Unohda meidät toviksi.Tyttöystävässä pelkässä esiliinassa
Se on oikeesti aika ohuesti kasaan kyhätty viritelmä, jolla on aika heikko yhteys tositapahtumiinEmmäkään sitä yötä vasten kattois...jostain syystä toi Bodom on kyllä aika ahistava jo nimeltään etten tiiä viitinkö kattoo etes päivällä
Ookko katsonut uusimmman Fast and Furioisin? Me ei olla ehditty kun ensiksi pitää tietty katsoa ne kuusi ensimmäistä.kauhupleffat on ihan pepusta, semmoset missä on hyvännäkösiä mirkkuja vähissä ketineissä ja lisäksi rutkasti väkivaltaa niin ovat hyviä
No hops kimppuun siitä. Unohda meidät toviksi.
Ok...näin sen trailerin sillon kun se tuli ja sillon jo tuntui vähän liian ahistavalta...Se on oikeesti aika ohuesti kasaan kyhätty viritelmä, jolla on aika heikko yhteys tositapahtumiin
Sillä että me järkätään avoimien ovien juhannussimatalkoot päättömän pihamaalle ja sinne rynnistää naapuritalojen martat kälkättämäänMillähän me kisun kanssa peloteltas sua
Mä aattelin että raahataan Rättis sen luo...pelkässä esiliinassa, niin ihan varmasti pelästyySillä että me järkätään avoimien ovien juhannussimatalkoot päättömän pihamaalle ja sinne rynnistää naapuritalojen martat kälkättämään
Ainoa ahistava asia siinä on että se vie puolitoista tuntia elämästä. Traileriin on kasattu elokuvan paras minuuttiOk...näin sen trailerin sillon kun se tuli ja sillon jo tuntui vähän liian ahistavalta...
Eipä tuota sitten kannata ees katella.Ainoa ahistava asia siinä on että se vie puolitoista tuntia elämästä. Traileriin on kasattu elokuvan paras minuutti
olen, mutta hukkaan heitettyä aikaa niinkun 7 edellisenki kanssa.Ookko katsonut uusimmman Fast and Furioisin? Me ei olla ehditty kun ensiksi pitää tietty katsoa ne kuusi ensimmäistä.
olen, mutta hukkaan heitettyä aikaa niinkun 7 edellisenki kanssa.
ottakaa ite se hengiltä, turha sitä tänne on raahata.Mä aattelin että raahataan Rättis sen luo...pelkässä esiliinassa, niin ihan varmasti pelästyy
Mä olen katellut ne kaikki muut paitsi en sitä tokio juttua niistä.Eeeikä! Ne ovat just passelia "aivot narikkaan" kamaa.
Mutt me tuotais se sinne pelkissä esiliinoissaottakaa ite se hengiltä, turha sitä tänne on raahata.
ei tarvii tuoda ollenkaan, kiitos.Mutt me tuotais se sinne pelkissä käärinliinoissa