Halaus murunenSaako joukkoon liittyä pieneksi hetkeksi ihankuittipoikkinen ja kajahtanut ja todellakin hörhöpörrönen meikäläinen?
Ootko juoksu pitkin poikin kaupunkia ku oot ihan kuitti ?
Halaus murunenSaako joukkoon liittyä pieneksi hetkeksi ihankuittipoikkinen ja kajahtanut ja todellakin hörhöpörrönen meikäläinen?
Täällä nukkumaluukussahan minä, missäs muualla.Missäs sitä ollaan oltu?
Syytän elämäänsä kyllästynyttä bambia, joka päätti tehdä harakirin juuri mun ja suzukin kohdalla. Liekö hänellä ollut vappudelirium tai saanut pakit..Kuinkas sitä ny tollai törttöillään?
Kyllä mun mielestä tavarat ja koivet on kivampia ehjinä.
no voehan ryökäleSyytän elämäänsä kyllästynyttä bambia, joka päätti tehdä harakirin juuri mun ja suzukin kohdalla. Liekö hänellä ollut vappudelirium tai saanut pakit..
viinaa juomalla virkistys isommastiKylläpä tekis mieli vetästä päiväunet...vaan kun vetäse!
Juon kahvia että virkistyn
Yök, viina on pahhaaviinaa juomalla virkistys isommasti
Syytän elämäänsä kyllästynyttä bambia, joka päätti tehdä harakirin juuri mun ja suzukin kohdalla. Liekö hänellä ollut vappudelirium tai saanut pakit..
Se ei sitten ollut mikään Disney-bambi.Syytän elämäänsä kyllästynyttä bambia, joka päätti tehdä harakirin juuri mun ja suzukin kohdalla. Liekö hänellä ollut vappudelirium tai saanut pakit..
Ei sitä kukaan hyvän maun vuoksi juo.Yök, viina on pahhaa
Syökkönää tuon kylmänä?
ei se pahaa ole.Seuraava päivä siinä vasta pahaa on.Yök, viina on pahhaa
Syökkönää tuon kylmänä?
meinaakko hommata vielä uuden prutkun alle.Ei minusta enää muuhun ole. Pistin sutsukin ja koiven samalla kertaa rusinaksi ja vaihdoin ajopelin väliaikaisesti pyörätuoliin
Eiköhän mun mopoilut ole mopoiltu. Näin vanhan ämmän kannattaa pysytellä kansanvaunussameinaakko hommata vielä uuden prutkun alle.
Mun mielestä toi laji on aina tuntunut hirmu vaaralliselta. Ja koska kokemusta on viikon verran Norjassa takanaistumisesta, niin tiedän sen myös epämukavaksi. Ain on joko kylmä tai kuuma ja tavaraa ei ikinä mahdu mukaan niin paljoa kuin haluaisi.Eiköhän mun mopoilut ole mopoiltu. Näin vanhan ämmän kannattaa pysytellä kansanvaunussa
En minäkää kyydissä tykkää istua. Mut nyt napsahti sääriluu kahdesta kohtaa poikki ja muutama kylkiluu myös, seuraava tavoite on päästä keppien kanssa kotiin. Oon istunut 6 viikkoa pyörätuolissa kun jalalle ei saa varataMun mielestä toi laji on aina tuntunut hirmu vaaralliselta. Ja koska kokemusta on viikon verran Norjassa takanaistumisesta, niin tiedän sen myös epämukavaksi. Ain on joko kylmä tai kuuma ja tavaraa ei ikinä mahdu mukaan niin paljoa kuin haluaisi.
*suosittelee vahvasti autoa*
Se oli sitten todella ilkeä bambi.En minäkää kyydissä tykkää istua. Mut nyt napsahti sääriluu kahdesta kohtaa poikki ja muutama kylkiluu myös, seuraava tavoite on päästä keppien kanssa kotiin. Oon istunut 6 viikkoa pyörätuolissa kun jalalle ei saa varata
Se oli. Kai siitä joku hyvän paistin saiSe oli sitten todella ilkeä bambi.