Mä en tiedä vielä mitä tekis tänään. Ainakin pestä pyykkiä. Vois käydä viuhahtamassa. Nakuna on mukava olla.
Mä en tiedä vielä mitä tekis tänään. Ainakin pestä pyykkiä. Vois käydä viuhahtamassa. Nakuna on mukava olla.
Sitä ei tiedä vaikka nakuilisin jossakin puskassa.
Niih,oon mie niin ihana,ettei voi olla kopeloimattaOli pakko kopeloida tekstiä.
Moikka moiNyt kone kiinni ja steppailemaan asioille
Olkaahan kiltisti sillä välin!
JuuNiih,oon mie niin ihana,ettei voi olla kopeloimatta
Niin ku rättisMä en tiedä vielä mitä tekis tänään. Ainakin pestä pyykkiä. Vois käydä kävelyllä. Luonnossa on mukava olla.
JepNiin ku rättis
ei kannata, sääsket kuppaa sulta perseenSitä ei tiedä vaikka nakuilisin jossakin puskassa.
Ei vältämättä.ei kannata, sääsket kuppaa sulta perseen
niin jos laitat ohvia mutta siinäki on varjopuolesaEi vältämättä.
Jos sattuu pistämään niin ei tuo haittaa. Aikaisemmalla kerralla ei pistänyt.niin jos laitat ohvia mutta siinäki on varjopuolesa
saattaa kirvellä pimpissä
niin minnepäin aattelitkaan lähteä nakuilemaan?Jos joku uros sattuu kullillaan pistämään niin ei tuo haittaa. Aikaisemmalla kerrallakin pisti.
Tässä lähellä.niin minnepäin aattelitkaan lähteä nakuilemaan?
pistin olis mutta matkaa liikaaTässä lähellä.
MyttisAi tämmönen ketju täällä, no mitäs kuuluu? Onko Suomessa lämmintä, täällä ei oo vaan päinvastoin on ihan hyytävä sää
Ilma on ihan OK mutta ei oo kovin lämmintä. Jotain 15 ja tuuleskelee.Ai tämmönen ketju täällä, no mitäs kuuluu? Onko Suomessa lämmintä, täällä ei oo vaan päinvastoin on ihan hyytävä sää
Mun sääappsi sanoo "8, tuntuu kuin 6". Mutta se liioittelee, ei tunnu ihan niinkään lämpimältäIlma on ihan OK mutta ei oo kovin lämmintä. Jotain 15 ja tuuleskelee.
no ei muutako raappakerrasto alle ja sarkapuku päälle niin taas tarkeneeMun sääappsi sanoo "8, tuntuu kuin 6". Mutta se liioittelee, ei tunnu ihan niinkään lämpimältä
päivää.Missäpäin maailmaa sitä oleskellaan.Ai tämmönen ketju täällä, no mitäs kuuluu? Onko Suomessa lämmintä, täällä ei oo vaan päinvastoin on ihan hyytävä sää
Täällähän minä vastapainomantereella eli Austraaliassa.päivää.Missäpäin maailmaa sitä oleskellaan.
ne on vissiin kovia poikia rillaamaan siellä daunandö?Täällähän minä vastapainomantereella eli Austraaliassa.