The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jos mä rakastan pakkasauringossa timantteina kimaltelevaa lumihankea, tummaa upottavaa tähtitaivasta, hengityksen huurua ja lumen narskuntaa:love:...

...niin kyllä tää kesäkin vaan*huokaa*

Lämpimän kullankeltainen ilta-aurinko, lempeän leikkisässä tuulessa ilakoivat koivunlehdet, vapaana kimmeltävä sininen järvenpinta, samettinen hiekka varpaiden väleissä, kutittava nurmikko selän alla ja kirkas kesän taivas:love:...

Voi meitä siunattuja:love:!

Parasta on se että kelit vaihtelevat.

Kun kirkkaan auringonpaisteen ja kuumuuden jälkeen tulee ne leppeänpimeät yöt. Seuraavaksi ensimmäinen pakkasaamu kirpeällä omenantuoksulla. Rännän ja pimeyden jälkeen lumen valkoisuus. Jään ja pakkasessa kaikuvien kolhaisujen jälkeen ensimmäiset tipat räystäältä ja tityyt.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Parasta on se että kelit vaihtelevat.

Kun kirkkaan auringonpaisteen ja kuumuuden jälkeen tulee ne leppeänpimeät yöt. Seuraavaksi ensimmäinen pakkasaamu kirpeällä omenantuoksulla. Rännän ja pimeyden jälkeen lumen valkoisuus. Jään ja pakkasessa kaikuvien kolhaisujen jälkeen ensimmäiset tipat räystäältä ja tityyt.
Ööö.. Ei ole!
Loma alkoi ja sais hellettä piisata luonnosta viis, ne yhessä vuojessa kuiten katua mihinkhän.
Suomessa saa kuiten sataa vaikka vanhoja ämmiä, en suunnitellut sielä/täälä olevan kauhian kauaa.

Mulla on täällä kaks saunanpuhtoista punaposkista väsyhekottajaa:love:
Jotka puhuu niin ihanan höttöhassuja ja yhteenääneen ja niukinnaukin tuoleillaan pysyen:D

Kuulema ovat ihan kiltisti :D

Koska mä meen nyt saunaan. Sukellan lämpimän löylyn sisään ja nostan kintut seinälle:love:

Anyone?*nappaa pyyhkeen*

• Tykkää
Reactions: epek

Yhteistyössä