The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mokkelis kukkuu saunasta :):love::love:
Kyllä sauna hellii ruumista & sielua :)

Kuha oppis nuo jotkut olemaan aukasematta hemmetin ikkunaluukkuja :unsure::cautious::cautious: puku & pesuhuoneessa.

Jep,niin on. Juuh ikkunat kiinni.

Siellä pitäisi seinässä olla isolla käyttöohje.

Niinko täälläkin. Myönnän, etten osaa käyttää tässä forenomin kämpässä olevaa liesiuunia mikä ilmeisesti on mikroaaltouuni ja tavallinen uuni yhtäaikaa. Siinä se nyt puhkuu tyhjänään mutta sammumaan en saa. Ja mun hampparisämpylät juustolla valmistuivat kymmenessä sekunnissa kun ajattelin siihen menevän vartin. :confused:

• Tykkää
Reactions: Kais
Siellä pitäisi seinässä olla isolla käyttöohje.

Niinko täälläkin. Myönnän, etten osaa käyttää tässä forenomin kämpässä olevaa liesiuunia mikä ilmeisesti on mikroaaltouuni ja tavallinen uuni yhtäaikaa. Siinä se nyt puhkuu tyhjänään mutta sammumaan en saa. Ja mun hampparisämpylät juustolla valmistuivat kymmenessä sekunnissa kun ajattelin siihen menevän vartin. :confused:
Joo,mä lähetin vuokranantajalle sähköpostia että voiskos jotain lappua sinne laittaa.
Hups,pitäis olla ohjekirjat käytettävissä :D

Jos mä rakastan pakkasauringossa timantteina kimaltelevaa lumihankea, tummaa upottavaa tähtitaivasta, hengityksen huurua ja lumen narskuntaa:love:...

...niin kyllä tää kesäkin vaan*huokaa*

Lämpimän kullankeltainen ilta-aurinko, lempeän leikkisässä tuulessa ilakoivat koivunlehdet, vapaana kimmeltävä sininen järvenpinta, samettinen hiekka varpaiden väleissä, kutittava nurmikko selän alla ja kirkas kesän taivas:love:...

Voi meitä siunattuja:love:!

• Tykkää
Reactions: (Laura)

Yhteistyössä