Suola on suolaa ja sokeri on sokeria.Sä ja sun faktasi.
Vähän niinko se makea ja hapan. Pyh!
Eiks ookki? TÄH!
Suola on suolaa ja sokeri on sokeria.Sä ja sun faktasi.
Vähän niinko se makea ja hapan. Pyh!
Suola on suolaa ja sokeri on sokeria.
Eiks ookki? TÄH!
Enhän minä sitä kysynyt? Kysyinkö?Mutta sour tarkoittaa hapanta eikä suolaista.
Enkä mä sitä onko feissari feissari vai ei.Enhän minä sitä kysynyt? Kysyinkö?
Et tosiaan kysynyt, kunhan korjasin faktat oikeinEnkä mä sitä onko feissari feissari vai ei.
Et tosiaan kysynyt, kunhan korjasin faktat oikein
Löysi sisäisen KlonkkunsaIhme äksymaakari.
Tulee pakottavan kuuma ellei vähän aukaise!Mokkelis kukkuu saunasta
Kyllä sauna hellii ruumista & sielua
Kuha oppis nuo jotkut olemaan aukasematta hemmetin ikkunaluukkuja puku & pesuhuoneessa.
Juu sakset auki tai tulee kylykeen reikäTulee pakottavan kuuma ellei vähän aukaise!
Siellä on koneellinen ilmastointi toi luukujen auki jättäminen kuumentaa pukuhuoneen ikävästi luukut kun on kiinni ni siel on viilempää. Saattaa myös haitata koneen toimintaa.Tulee pakottavan kuuma ellei vähän aukaise!
No sit on kyllä kurja.Siellä on koneellinen ilmastointi toi luukujen auki jättäminen kuumentaa pukuhuoneen ikävästi luukut kun on kiinni ni siel on viilempää. Saattaa myös haitata koneen toimintaa.
Jep,niin on. Juuh ikkunat kiinni.No sit on kyllä kurja.
Vähän niinko meidän auto. Ikkunoita ei sovi pitää auki.
Jep,niin on. Juuh ikkunat kiinni.
Joo,mä lähetin vuokranantajalle sähköpostia että voiskos jotain lappua sinne laittaa.Siellä pitäisi seinässä olla isolla käyttöohje.
Niinko täälläkin. Myönnän, etten osaa käyttää tässä forenomin kämpässä olevaa liesiuunia mikä ilmeisesti on mikroaaltouuni ja tavallinen uuni yhtäaikaa. Siinä se nyt puhkuu tyhjänään mutta sammumaan en saa. Ja mun hampparisämpylät juustolla valmistuivat kymmenessä sekunnissa kun ajattelin siihen menevän vartin.