The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Nälkäsimmät aamupalastelemassa ja höpisemässä
Eka pyykkikoneellinen pärräämässä(y)
Leireilijän vermeitä pitäs kattella ja ettiä sillä silmällä, joku listakin oli jossain ..hmmm..:oops:

Taijanpa siemailla aamuisen maitoni kahvilla ulkorappusilla:)...

• Tykkää
Reactions: Kais
Huomentaaa!

Mä heräsin vartti sit kesken unien kun puhelin soi. Näin just unta Että se papintytärä, Marianne Heikkilä (vai mikä lie nykyään jos on vaik nainut) arvosteli mun tekemää alkumaljaa happamaksi ja rasvaiseksi. o_O

Ihan tööt olo siis. :ninja:

Huomobsntc!! Muistaos että ällös huiskauttaos surriaispörriäisiä vahingossakaan sillä käpälällä missä sijaitsee mukikupponen:oops:...koska se juoma siitä vajentuu kyllä:notworthy:...
Enemmän mua huolestuttaa muurahaiset ja hämähäkit mitkä steppailee huomaamatta tpaidan sisään ja takapuoleen ja joka ainoaan paikkaan ja rakoseen:eek:

Enemmän mua huolestuttaa muurahaiset ja hämähäkit mitkä steppailee huomaamatta tpaidan sisään ja takapuoleen ja joka ainoaan paikkaan ja rakoseen:eek:
Sä et sitten varmaan halluu tietääkään sen hämpysen kokoa mikä toissapäivänä kaikessa rauhassa hippelehti pitkin yläselkää kuikuillen niskan takaa:unsure:...oli muuten ihanjärkyttävän iso pömpsimahansa kanssa:eek:!!!

Aa, mä kerroinkin sitte sen:notworthy:..

Yhteistyössä