Sielläkinkö himasuristin tai kärsäimuttelija herätti..?
Voi meitä...kuka sun unet kähvelti...
Mikä lie.Voi meitä...kuka sun unet kähvelti...
*halaaruttaa*Heräsin 5.30 eikä uni tule. 5h uni ei riitä mulle. Pitää olla 9h unet.
Varmasti jotain kaukaista sukua tuolle Jollekin Muulle tai Kuka Kummaselle...Mikä lie.
Mites meni eilisilta?*antaa unisen aamuhalin*
Eiku metsässä hoilailevat tsirputtelijatSielläkinkö himasuristin tai kärsäimuttelija herätti..?
Otanosaa!!*ottaa osaa*Heräsin 5.30 eikä uni tule. 5h uni ei riitä mulle. Pitää olla 9h unet.
Niin joo...sori siitäNäin. Jos ei surraapärrää kissanpierunaikaan herättämässä himakärpänen, niin sitten se on taatusti tää toinen laivueentekele kärsä tanassa...
Yleensä herään 9-10. Olen nukahtanut n.1.00. Ollu saikulla jo 2 kk. Iltapäivällä on menoa. Parin tunnin kuluttua varmaan on pakko ottaa päikkärit. Mulla väsy iskee nopeasti.*halaaruttaa*
Oivoi, liian tuttu heräämisajankohta sulla...tohon aikaan mut herätettiin pitkin tätä viikkoa kun oli näemmä pakonpakko tulla kasvoillekorvaan pörisemään... Nyt sentäs hiukan pitempään sain uinua...
Tilataanko päikkärit?
Siinähän se, kotona ollessa. *hali*Mites meni eilisilta?*antaa unisen aamuhalin*
Eiku metsässä hoilailevat tsirputtelijat
Ohan ne ihania ja silleen, mutta antasivat minun nukkua ees muutaman tunnin pitempään
Aaaa, jummarran. Kesällä on ihanaa nukkua ikkuna raollaanauki muttakun sitten on tää kottaraiskuoro tilattuna..Mites meni eilisilta?*antaa unisen aamuhalin*
Eiku metsässä hoilailevat tsirputtelijat
Ohan ne ihania ja silleen, mutta antasivat minun nukkua ees muutaman tunnin pitempään
Elä yritä. Tätä on ollut kauan aikaa.
Nöy vöriis..sitä tuupattiin pahasti takaapäinNiin joo...sori siitä
Joo, en ymmärrä miks niillä on asiaa joka aamu n. klo 5 alkaen ja mulla on kaikki ikkunat auki...Aaaa, jummarran. Kesällä on ihanaa nukkua ikkuna raollaanauki muttakun sitten on tää kottaraiskuoro tilattuna..
Niin! Tai yltiösuloääniset harakanpojat...silloin hiipii pienesti hajatelmaa käden ulottuvilla olevasta impusta...tai herneputkesta...
Mää mittää yritäElä yritä. Tätä on ollut kauan aikaa.
Nöy vöriis..sitä tuupattiin pahasti takaapäin
Aijajai, sitten meni unet turhan piikasiksi...ja saikulla ollessa ne kait menee ihan sekaisin, unirytmit siis..tai siis mulla ainakin..Yleensä herään 9-10. Olen nukahtanut n.1.00. Ollu saikulla jo 2 kk.
Mutta! Ootkopas huomannu että kun ovat ylipirteinä rääkäis..sirputelleet hereille niin - kas kummaa vaan - puffahtavat puis kuin leija saharaan...Joo, en ymmärrä miks niillä on asiaa joka aamu n. klo 5 alkaen ja mulla on kaikki ikkunat auki...
Unirytmi on sekaisin. Ite vaiva ei ole parantunut. Ens kuussa on aika kirurgian polille ja magneettikuvaus. Käteen on tehty hermoratatutkimus ja niskasta otettu röntgen.Aijajai, sitten meni unet turhan piikasiksi...ja saikulla ollessa ne kait menee ihan sekaisin, unirytmit siis..tai siis mulla ainakin..
Kauhian pitkään sulla ollu jo tota potemista...kait kuitenkin olo kohentunut?
Nih
Vai että silleen
No en ihmettele yhtään rytmien muutoksia... Ei kait sulla kipuja oo..ts.onhan sulla kunnon mömmöt...eikäpä muuten ookaan*vastaa itelleen* koska muutoin nukkuisit..Unirytmi on sekaisin. Ite vaiva ei ole parantunut. Ens kuussa on aika kirurgian polille ja magneettikuvaus. Käteen on tehty hermoratatutkimus ja niskasta otettu röntgen.
Olen!!Mutta! Ootkopas huomannu että kun ovat ylipirteinä rääkäis..sirputelleet hereille niin - kas kummaa vaan - puffahtavat puis kuin leija saharaan...
Nih
Mutta se oli hjuva tuuppauslähtö. Ihan hekumumoinnin huipulta*rasputtaa uutta kutipattiaan*
Kipuja ei ole pahasti. Väheni sairasloman myötä. Ei haittaa nukkumista. Unilääkkeitä en voi käyttää.No en ihmettele yhtään rytmien muutoksia... Ei kait sulla kipuja oo..ts.onhan sulla kunnon mömmöt...eikäpä muuten ookaan*vastaa itelleen* koska muutoin nukkuisit..
Voi kurjuus
Nuin olen antanut itteni ymmärtää työkaverin jurputuksista että noi kissat osaavat olla pirullisen juonikkaita karvapallosuloisuuksiaOlen!!
Ovatten samanlaisia kuin mun kissa, se herättää usein aikasin aamulla ja menee sitten tyytyväisenä ite jonnekin keräpallona nukkumaan kun kaikki muut on zombeilemassa ja törmäilemässä ovenkarmeihin
Linnut sirkuttavat 4-6 ja sitten häviävät muualle. Viikonloppuisin kuuluu usein mökää öisin.Mutta! Ootkopas huomannu että kun ovat ylipirteinä rääkäis..sirputelleet hereille niin - kas kummaa vaan - puffahtavat puis kuin leija saharaan...