Kai voit paremmin, edes vähän .ei joutunu, viikolla olin jo. ensviikosta ei kukaan tiiä.
Kai voit paremmin, edes vähän .ei joutunu, viikolla olin jo. ensviikosta ei kukaan tiiä.
vähän juu.Kai voit paremmin, edes vähän .
TÊTE DE VEAU?Taidan tietää mitä huomenna syödään .
Kiitoksia, haluaisin ennenkaikkea kiittää kaikkia teitä jotka olette edes mahdollistaneet tämän ylipäätänsä. Sitten ihan ensin haluaisin kiittää kaikkia teitä jotka uskoitte minuun silloinkin kun olin kirjoitellut vähintäänkin hämäriä juttuja tänne.. Mutta ne on jo poistettu eli hei kaikki kunnossa!Epek
500 siidania jo uuella ketjulla ikää.
Ei maistuisi.TÊTE DE VEAU?
No ihan varmasti olisi huippuhyvääEi maistuisi.
Saat syödä kaikkiNo ihan varmasti olisi huippuhyvää
Kiits!Saat syödä kaikki
Voi kai se vähän noinkin olla, mutta pelkkä ajatuskin . Ei pysty syömään edes kieltä, possun poskea jne.Silti, Kyöpsis, luulisin että tykkäisit kyllä ko annoksesta jos et tietäisi mistä se ois tehty. Eli antaudut nyt ennakkoluulojesi varaan.
Aijai että, lehemän kieli keitettynä maustevedessä ja sitten kuoritaan tai ennen keittoa, meleko hyvvää leivänpäällistä tulleeVoi kai se vähän noinkin olla, mutta pelkkä ajatuskin . Ei pysty syömään edes kieltä, possun poskea jne.
UuuuuhhhhhhAijai että, lehemän kieli keitettynä maustevedessä ja sitten kuoritaan tai ennen keittoa, meleko hyvvää leivänpäällistä tullee
Namunen *ojentaa*Kuaak, mikä päivä. Loppuihan se viimein ja nyt hetki relax.
Mutta jos sulle ei sanottas mitä siinä lautasella on vaan annettais vain se hyvältä tuoksuva ja kauniisti esillelaitettu annos ja nälkä ois päällänsä - niin vois hyvin mennäkinVoi kai se vähän noinkin olla, mutta pelkkä ajatuskin . Ei pysty syömään edes kieltä, possun poskea jne.
Hei Kais *vilkuttaa*Moro kyöpelinVuori ja heippa kaikille
Ei jaksa näpytellä vaik mieli tekis höpistä
katso liitettä 3909
Saattaisi saattaisiMutta jos sulle ei sanottas mitä siinä lautasella on vaan annettais vain se hyvältä tuoksuva ja kauniisti esillelaitettu annos ja nälkä ois päällänsä - niin vois hyvin mennäkin
Ikinäkoskaanmilloinkaan...
Tota en tajunnut...sori