Niin minäkin???Nii ja mä olin ekan kerran vuonna -90. Ja toinenkin kerta oli viime vuosituhannella.
Hitti ollaanko me oltu samaan aikaan...eiku ei voitu kun ei mun konserteissa soitetti Rauta meideniä niin paljon kuin sitä sillon fanitinkin?
Niin minäkin???Nii ja mä olin ekan kerran vuonna -90. Ja toinenkin kerta oli viime vuosituhannella.
Toosa on mikä tahansa tekninen vempele.
Kai ne molemmat heitti siihen aikaan keikkaa vuosittain suomessakin.Niin minäkin???
Hitti ollaanko me oltu samaan aikaan...eiku ei voitu kun ei mun konserteissa soitetti Rauta meideniä niin paljon kuin sitä sillon fanitinkin?
Toosa on mikä tahansa tekninen vempele.
Nojokumikäliehifiscifiaudiobluetoothmegajumputtin
ei oo tapataattua vaikka alakasinkinNiin ovat ja alappas taas kirjotteleen tänne enemmän, että voidaan flirttailla sulle taas!
No ni!! Titta på här ellunen!!*heiluttaa ja huitoo*Toosa on mikä tahansa tekninen vempele.
No siis kun joo..tiiän tai ummarran..mutku kotopuolessa toosalla oli aivan toinen merkitys kuin mikään tekninen vempeleNo ni!! Titta på här ellunen!!*heiluttaa ja huitoo*
Tätähän mä oon kokoajanhelatiden sanonunna!! Ja toi yks takkupääkkönen vaan hekottelee kitarisat vilkkuen...
Ihanaa, kiitos @0oo0
U got that right!ketjun tytöt on ihan parhautta
Saat sä täällä hihkua kun tässä on Joku Muukin vöyhkänny lätkämaaleistaOho. Väärä ketju.
No vähä vaan.Saat sä täällä hihkua kun tässä on Joku Muukin vöyhkänny lätkämaaleista
..nooo..eehm..mutku...ohan sekin tietty silleesti kyllä semmonen melkonen eräänlainen tekninen värkk..vempeleNo siis kun joo..tiiän tai ummarran..mutku kotopuolessa toosalla oli aivan toinen merkitys kuin mikään tekninen vempele
Mua kiinnostais toi asia huomattavasti enemmän, jos Suomi olis tuolla myös potkimassa toisiaan palleihinEllu! Epsanja johtaa 3-2!!
Suomi kompuroi niihin palleihinsa jo karsinnoissa joten ...ehkä joku toinen vuosi....kymmentuhatMua kiinnostais toi asia huomattavasti enemmän, jos Suomi olis tuolla myös potkimassa toisiaan palleihin
mitä sitte
Niin..suomi ja suomen pallitSuomi kompuroi niihin palleihinsa jo karsinnoissa joten ...ehkä joku toinen vuosi....kymmentuhat
Oikeesti??En nyt keksinyt muutakaan
Ällösnytkuulesollenkaan...onhan tuolla maailmalla pelaamassa pyöreetä nahkakuulaa todella taitava ja ansioitunut satsi Suomi-pelaajia joten kyllä sitä osaamista meilläkin on .Niin..suomi ja suomen pallit
En nyt keksinyt muutakaan