ja mikäs vika palstan selaamisessa muka on, täällähän on ollut aika viihtyisää viime aikoinakyllä siinä viihty paremmin kun palstaa selatessa.
Kivaa lomaaMooooih!
Oli hirmukauheen kiirus viikko mutta nyt son siinä, loma loma loma. Toivottavasti teilläkin on lomaa ja pääsette nautiskelemaan jonniinverran kiireetöntä aikaa.
Ihan vaan tulin nyt tähän hätään toivottelemaan hyvät viikendit kaikille.
Voi olla että poikkeen myöhemmin jos ennätän, nyt on pakkaushommeleita.
no niinkai kun mää tulin takasinja mikäs vika palstan selaamisessa muka on, täällähän on ollut aika viihtyisää viime aikoina
Minkäslaisia unia sä oikein taas näät?no niinkai kun mää tulin takasin
Kivasti tuot vastapainoa noille akkojen lätinöille.no niinkai kun mää tulin takasin
Olisko jotaki ultimate juhannuspiisiä tai muuta hyvää kotimaista???
Laittakaalaittakaa.
Ajattelin oikeen tekasta matkalevyn.
Mä niin rakastuin Kotkien Somebodyyn ja harmittaa kun siitä löytyy sunputkesta vaan covereita!Dannyn kesäkatu. Eaglesilta peacefull, easy feeling. Baddingilta paratiisi.
Mä niin rakastuin Kotkien Somebodyyn ja harmittaa kun siitä löytyy sunputkesta vaan covereita!
Onneks on Spotify
Toinen mitä oon heiltä paljon kuunnellu on tää ja se on yksinomaan sun ansioos:
Toss on vaan se huono puolikin että saa itkemään aika lahjakkaasti
Elä kehtoo tälleen ja silleen kiusata ees pienempääs...tai no kai sä nyt voit kiusatakin..Niinno tosta päästään sit Don Henleyn wasted timeen ja sit vasta vollotuttaakin.
Mut silläkin biisillä on positiivinen sanoma.Elä kehtoo tälleen ja silleen kiusata ees pienempääs...tai no kai sä nyt voit kiusatakin..
Mä olen nähnyt scorpparit ja acdc:n joskus vuonna kivi ja nakki Helsingissä livenä...ja bocart comppanin mutta ei siitä sen enempääOlen muuten ihan käsittämättömän kiitollinen että ehdin nähdä Eaglesin livenä.
Scorpionsit ovat jääneet multa väliin. ACDC taas taisi olla kahdestikin Iron Maidenin lämppärinä.Mä olen nähnyt scorpparit ja acdc:n joskus vuonna kivi ja nakki Helsingissä livenä...ja bocart comppanin mutta ei siitä sen enempää
sille matkalle tää ei oo ihan parasta aa-ryhmää mutta juhannusaamuna herätessä tää vois olla ihan buenoOlisko jotaki ultimate juhannuspiisiä tai muuta hyvää kotimaista???
Laittakaalaittakaa.
Ajattelin oikeen tekasta matkalevyn.
Emmä tiiä mitä ne poistaa minusta, mutta silmät kuivuuJa kyyneleet kuulemma poistavat kropasta jotain huonoja juttuja.
kotkanpoijjat on ihan parhauttaMä niin rakastuin Kotkien Somebodyyn ja harmittaa kun siitä löytyy sunputkesta vaan covereita!
Onneks on Spotify
Toinen mitä oon heiltä paljon kuunnellu on tää ja se on yksinomaan sun ansioos:
Toss on vaan se huono puolikin että saa itkemään aika lahjakkaasti
Sitte ei oltu samassa konsertissa, koska se missä mä olin oli puhtaasti acdcn oma shöy ja aivan mieletön siellä vanhassa messuhallissaScorpionsit ovat jääneet multa väliin. ACDC taas taisi olla kahdestikin Iron Maidenin lämppärinä.
Niin ovat ja alappas taas kirjotteleen tänne enemmän, että voidaan kronklailla sua taas!kotkanpoijjat on ihan parhautta
Sitte ei oltu samassa konsertissa, koska se missä mä olin oli puhtaasti acdcn oma shöy ja aivan mieletön siellä vanhassa messuhallissa