Onko mielestänne huolestuttavaa, kun pääministeri haluaa vaientaa toimittajat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näimpä, politiikka on kaupankäyntiä.

Mutta kyllä mua välillä ärsyttää, että ne jotka päättää mun rahoista - käyttää sen rötöstellen omiin tarpeisiinsa - siis ihan henkilökohtaisiin tarpeisiin.:D

Byrokratian kun joku osaisi purkaa ja selvitellä asiat paremmin kuntoon niin säästettäisi pitkä penni. Kallista on, mutta hintalaatusuhteeltaan passeli.

Kaikenmaan hyväntekeväisyysjärjestöidenkin rakenteet tulis laittaa ihan uusiks, noin niin kuin esimerkkinä. Turhaa hämähäkin seittiä moni taho!
Ei niiden toimintaa kukaan kykene seuraamaan. Tämä edistää muun muassa virka-aseman väärinkäyttöä. Siis hyvä veli verkostojen lisäksi!
Vähän ihmetyttää, mikä tuolla Suomussalmella vetää ihmisiä kokoon?
https://areena.yle.fi/1-2654519

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija kommentoi:
Minusta on tämä on paitsi huolestuttavaa, myös täysin tuomittavaa!

Johan se Jäätteenmäkikin joutui vähemmästäkin eroamaan! Tuntuu, että se oli sitä paitsi järjestetty juttu.

Luottamukseni nykyisee pääministeriin on kyllä mennyt, jos sitä on koskaan ollutkaan.
Eikös hänellä ole jotain valtaa eu:ssakin?

Ei ole kyse nyt koulutuksen ajankohdasta vaan siitä haluaako lukea jotakin muuta kuin propagandaa...
Kannataa olla hiukan enemmän mediakriittinen, eikä niellä ihan kaikkea mitä syötetään - aivan kuten teet tässäkin.:)

Tsemppiä!(y)

En ala aikuisia ihmisiä syöttämään, enkä pukemaan, niin en kyllä pyyhi aikuselta persettäkään:
Eti itse vastaukset - löydät ne kyllä ihan pienellä vaivalla.:)
Niin pittääki😷

Yhteistyössä