V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähän ihmetyttää, mikä tuolla Suomussalmella vetää ihmisiä kokoon?Näimpä, politiikka on kaupankäyntiä.
Mutta kyllä mua välillä ärsyttää, että ne jotka päättää mun rahoista - käyttää sen rötöstellen omiin tarpeisiinsa - siis ihan henkilökohtaisiin tarpeisiin.
Byrokratian kun joku osaisi purkaa ja selvitellä asiat paremmin kuntoon niin säästettäisi pitkä penni. Kallista on, mutta hintalaatusuhteeltaan passeli.
Kaikenmaan hyväntekeväisyysjärjestöidenkin rakenteet tulis laittaa ihan uusiks, noin niin kuin esimerkkinä. Turhaa hämähäkin seittiä moni taho!
Ei niiden toimintaa kukaan kykene seuraamaan. Tämä edistää muun muassa virka-aseman väärinkäyttöä. Siis hyvä veli verkostojen lisäksi!
Olisiko ensin katsonut, ketkä sinne Suomussalmelle eivät ainakaan pääse ja siitä sitten lisää - omalla tavallaan algritmeja ne loput - ja ...Ajatteleva ihminen? Siis Sipiläkö?
Eihän?Niijja saahan sitä kenkää jos ei puhu niiku käsketään.
Mitä?Nyt foliohattuset oikeesti !!
Sipilän on helppo ja luontevaa käyttää Ylen yleistä luottamuspulaa keppihevosena.
Vai miten?http://toimistot.te-palvelut.fi/kainuu/tyovoiman-palvelukeskukset
tuollahan se lukee selvällä suomenkielellä
Aika kätsysti järkätty joku "kärpänen samalla iskulla"
--tai ainakin niin, ettei tyhjätaskut sieltä etelästä mahdu edes kimppakyytiin![]()
Juu... joskusTämäkin on muuten aivan totta. Haluammeko todellakin pitää pääministerinä henkilöä, joka haluaa rajoittaa mediaa ja kiristää mediaa puhumasta häntä koskevista väärinkäytösepäilyistä?
Ehkä se ei olekkaan ihan tuulesta temmattua kun suomea on verrattu pohjoiskoreaan?
Jyrkihän on ollut täälläkinNiin, tärkeintä on saada kasvatettua lompsaa, sekä omaa, että sukulaisten. Sitten kun alkaa valta kiinnostaa vielä enemmän niin lähdetään Käteisen seuraks rysseliin.![]()
Jaaaaaaa *katselee lampun hiljalleen syttyvän päänsä päällä*![]()
Voitaisiinko sanoa. että pääministeri on nyt itse todistanut kyvyttömyytensä hoitaa pääministerin tehtävää?
Ei ollutNythän tämä vasta meni mielenkiintoiseksi. Se että pääministeri koittaa vaientaa käskyllään median, on itse asiassa vähintään yhtä mielenkiintoista kuin että pääministerillä on jotain sisäpiirikauppasotkuja. Ettei Sipilä nyt vain astunut liian pitkälle. Tämä voi olla poliittisen uran loppu.
Eikös hänellä ole jotain valtaa eu:ssakin?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija kommentoi:Minusta on tämä on paitsi huolestuttavaa, myös täysin tuomittavaa!
Johan se Jäätteenmäkikin joutui vähemmästäkin eroamaan! Tuntuu, että se oli sitä paitsi järjestetty juttu.
Luottamukseni nykyisee pääministeriin on kyllä mennyt, jos sitä on koskaan ollutkaan.
sekin vielä...Sipilän on helppo ja luontevaa käyttää Ylen yleistä luottamuspulaa keppihevosena.
itse kertoi kerranJyrkihän on ollut täälläkin![]()
Mitä sitte?Voitaisiinko sanoa. että pääministeri on nyt itse todistanut kyvyttömyytensä hoitaa pääministerin tehtävää?
Esimerkki?Sipilän on helppo ja luontevaa käyttää Ylen yleistä luottamuspulaa keppihevosena.
Noh?Tämäkin on muuten aivan totta. Haluammeko todellakin pitää pääministerinä henkilöä, joka haluaa rajoittaa mediaa ja kiristää mediaa puhumasta häntä koskevista väärinkäytösepäilyistä?
Ehkä se ei olekkaan ihan tuulesta temmattua kun suomea on verrattu pohjoiskoreaan?
Niin pittääkiEi ole kyse nyt koulutuksen ajankohdasta vaan siitä haluaako lukea jotakin muuta kuin propagandaa...
Kannataa olla hiukan enemmän mediakriittinen, eikä niellä ihan kaikkea mitä syötetään - aivan kuten teet tässäkin.
Tsemppiä!
En ala aikuisia ihmisiä syöttämään, enkä pukemaan, niin en kyllä pyyhi aikuselta persettäkään:
Eti itse vastaukset - löydät ne kyllä ihan pienellä vaivalla.![]()