Tämä juuri on ongelma mikä poistuisi näppärästi rekkautumispakolla.Vaikka nimi on "vierailija" niin meitä on monta.
Jos yhdelle saat sanoman perille niin et ehkä toiselle.
Tämä juuri on ongelma mikä poistuisi näppärästi rekkautumispakolla.Vaikka nimi on "vierailija" niin meitä on monta.
Jos yhdelle saat sanoman perille niin et ehkä toiselle.
aha...mutta vihjailet vaan ja annat ikävän tunteen ihmisille?Ihan vähän pientä tietoa, mutta en sitä tarkoittanut vaan sitä mitä mustat ovat antaneet ilmi itsestään palstalla.
En kuitenkaan toista sitä tässä.
Yksityisviesteillä ei voi harmaita kiusata ja mä en tietääkseni ole yksityisviesteillä ketään kiusannut, enkä usko että kukaan muukaan on.Mutta kun täällä kiusaaminen tapahtuu yksityisviesteillä?
Mua ei ole kiusattu yksityisviesteinä. On kiusattu täällä ketjuissa.Mutta kun täällä kiusaaminen tapahtuu yksityisviesteillä?
Vähemmän vahinkoa ja vähemmän kiusaamista, kun en sano.aha...mutta vihjailet vaan ja annat ikävän tunteen ihmisille?
Mä arvasin tämän.Vähemmän vahinkoa ja vähemmän kiusaamista, kun en sano.
Enkä puhu sinusta, Elena, ihan jostain muusta.
Mietitäänkö asianlaitaa uudelleen?Mutta kun täällä kiusaaminen tapahtuu yksityisviesteillä?
Tosi on ja toisen kerran. Tosi on!Kyllä täällä aika moni rekkautunut on saanut oman osuutensa niskaansa, minäkin. Ja voin kertoa ettei se tunnu hyvältä. Eikä se tunnu hyvältä silloinkaan kun semmoista joutuu lukemaan mikä kohdistuu johonkin toiseen.
Mitäpä jos et vihjailis kenenkään asioista tälleen?Vähemmän vahinkoa ja vähemmän kiusaamista, kun en sano.
Enkä puhu sinusta, Elena, ihan jostain muusta.
Onko se kiusaamista, jos todistan sinun olevan väärässä?Tämä juuri on ongelma mikä poistuisi näppärästi rekkautumispakolla.
En hauku harmaita. Olen myös keskustellut harmaitten kanssa kunhan aihe on asiallinen.Elena tykkäät huomiosta. siksi haluaa jatkaa ja jatkaa. antasit olla? elena sä myös monessa ketjussa teet itsestäs uhria ja oot levittäny kaikenlaisia asioita jotka ei pidä paikkansa. ja turha väittää että tämä ei ole totta. sinun sanomiset on sitten ihan yhtä vähän totta.
tässäkin ketjussa haukut harmaita ja mantraat sinä sinä sinä. ei millään pahalla mut anna jo olla. käyttäydy sä asiallisesti. oma esimerkki usein paras.
tämä on tottaAsiassa on mielestäni monta säiettä.
En osaa sanoa mikä vois lopettaa kiusaamisen, sitä on tapahtunut ainakin viimeiset 10v, vaikka joskus kirjoitetaan, että sitä ei ennen ollut. Oli sitä, mutta ehkä siihen suhtauduttiin eri tavalla.
Joukossa oli nikkiä, jotka eivät reakoineet mitenkään kiusaamisiin
Toinen juttu on se, että jotkut mustat kertoo liikaa omista asioistaan ja kun vastaa niihin tai muistuttaa niistä niin se koetaan kiusaamiseksi.
Luulen, että paras tapa on lopettaa vastaaminen kiusaaviin viesteihin.
Jonkun toisen puolustaminen on jaloa, mutta en osaa sanoa kuinka hyvä tai tehokas se on kiusaamisen lopettamiseen.
Yp vois myös mielestäni toimia antamiensa ohjeiden mukaan.
Juurihan muuan itse kertoi siitä. Ehkä et nähnyt sitä?Mietitäänkö asianlaitaa uudelleen?
Jos musta kertoo asiosta itsestään niin niistä ei saa sen jälkeen mainita tai olla mainitsematta . Oliko se niin?Mitäpä jos et vihjailis kenenkään asioista tälleen?
Ei noin saa tehä, kirjotat sille henkillölle privana kenestä puhut ja kerrot hänelle..toi tuntuu pahalta ja aikaan epäluuloa ja tunnetta, että luottamus on petetty.
Nöyp. Mieluusti mun tietämyksiäni ja sanomisiani saa korjata ja vallankin jos olen sanonut väärin. Katsos kun olen ihan vaan ihminen ja teen virheitä sujuvasti. Yritän toki oppia niistä.Onko se kiusaamista, jos todistan sinun olevan väärässä?
Freeze Catilla on korvat jäässä ja turkki kuurassa.
Privana kerrottuja ei tietenkään saa mainita, tai sitten voi toinen osapuoli antaa samalla mitalla takaisin...ja mitä järkee sellasessa sodassa sitten on?Jos musta kertoo asiosta itsestään niin niistä ei saa sen jälkeen mainita tai olla mainitsematta . Oliko se niin?
Mitä järkeä on vatvoa menneistä?Jos musta kertoo asiosta itsestään niin niistä ei saa sen jälkeen mainita tai olla mainitsematta . Oliko se niin?
Ei kertonut. Tai siis ilmaisi asian kyllä mutta lauseessa oli kysymysmerkki eli hän epäili asian olevan niin.Juurihan muuan itse kertoi siitä. Ehkä et nähnyt sitä?
U r ok, etten sanoisi fiksu.Nöyp. Mieluusti mun tietämyksiäni ja sanomisiani saa korjata ja vallankin jos olen sanonut väärin. Katsos kun olen ihan vaan ihminen ja teen virheitä sujuvasti. Yritän toki oppia niistä.
Jumalauta, jos privana kertoo jollekin luottamuksellisesti niin niitä asioita ei kerrota kenellekään toiselle. Eikä täällä missään ketjussa.Privana kerrottuja ei tietenkään saa mainita, tai sitten voi toinen osapuoli antaa samalla mitalla takaisin...ja mitä järkee sellasessa sodassa sitten on?
Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.Mitä järkeä on vatvoa menneistä?
Sitä tapahtuu kuitenkin.Jumalauta, jos privana kertoo jollekin luottamuksellisesti niin niitä asioita ei kerrota kenellekään toiselle. Eikä täällä missään ketjussa.
Kiitos, kait mä jotenkin mukiinmenevä oonU r ok, etten sanoisi fiksu.