vierailija
Näin on, ja vaikka kahdetkin. Siihen pystyy jokainen hieman itseään kunnioittava ihminen ja perheen äiti. Onhan se jo esimerkki lapsillekin. Niin köyhää ei sentään Suomen maassa ole.
Onm tunne mintakin tuttava perhettä, jossa ei ole varaa edes ostaa vaatteita kaupasta, eikö halvemmastakaan paikasta kun kerran 3 kuukaudessa. Eikä siis muuyaman kerran 1kuukaudessa, nöin on. Itse olen samassa tilanteessa, vaikka asun yksinhuoltajana 2 lapsen kanssa jotak ovat murrosiädsä. Ja murrosiässä niitä vaatteita menee paljon enemmän. Ja itse kun olin lapsi, en saanut ollenkaan karkkia, ja duihkuun vain joka toinen päiväm ruokaa piti säästellä, ja vettäkin piti mahdollisimman paljon vähän käyttää, ja sähköäkin piti käyttää todella vähän, että rahat riittäisivät. Ja vaikka kävisi töissä, ja molemmat vanhemmat saisivat rahaa, nii rahoista pitäö kattoo aina tärkeimmät ensin. Ja sitten katsoa, että ostetaanko tyyliin parin sada euron juhlavaatteita, vai etitäänkö halvemmalla tokmannista, h ja m, vai lindeksistä vaatteita.