.

@Kumiankka1 voi harmi, voimia! :cry:
:cry::(

@Keppihevonen4 tervetuloa!

@Miina- onpa kumma, mistähän tuo jatkuva vilkkuminen kertoo o_O Toivotaan että kestohymynaama tulisi alkuviikosta (y)

Omasta tilanteesta sen verran, että aamulla testaan, dpo11-12 ja kp 32/33-35. Olo on vaihdellut päivittäin, eilen olin varma ettei ole tärpännyt ja tänään taas on ollut vahvasti tunne, että tämä on meidän kierto. Onneksi piinailulle tulee viimeistään alkuviikosta tulos suuntaan tai toiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
@Helmi30 mä ajattelin kans huomenna testata, piti jo tänään aamulla mutta unohdin ja pissit olikin sitten jo pöntössä. :ROFLMAO: samoin myös olo vaihdellut, välillä oon varma että ei oo tärpännyt ja nyt taas tuntuu että tärppi kävi. Varsinkin kun oli dpo6-8 menkkamaisia jomotuksia ja nippailuja -> kiinnittyminen.
 
Voi miten ikäviä uutisia :( @Wintersun paljon tsemppiä teille! Varmasti todella raskas tilanne. Onneksi nykylääketiede pystyy melkein mihin vain. Onko teillä tulossa käyntiä nyt tämän asian tiimoilta lääkärissä vai hoidatteko sinut ensin kuntoon?

@Kumiankka1 voi ei! :cry::poop: Pahoittelut! Olisin niin toivonut teille plussaa!
@Appelsiiniomena kuulostaa hieman tylyltä lääkärin kommentti :unsure: Luulin, että tutkivat mistä syystä menee kesken noin alussa.

Oma napa: Varmaan kierto sekaisin. Tänään taas reippaasti ovislimaa, vaikka ne tuli selkeästi myös la-su :cautious: En tiedä oliko ovis viikonloppuna vai sittenkin vasta nyt. Ei auta, kuin odottaa. Väsymys edelleen ihan kamalaa, mutta johtuu varmaan raskaista työpäivistä. Ensi kiertoon pakko tilata taas ovistestit :whistle:
 
Voi @Wintersun, ei löydy sanoja tähän tilanteeseen. (n) Tsemppiä hirveästi, täällä peukut pystyssä että asialle on jotain tehtävissä!!

@Kumiankka1, olipa kurjia uutisia. Pahoittelut ja tsemppiä!

@RUSKA82, paljon onnea!

Minua rupes polttelemaan kaapissa oleva testi ja tein sen aamulla dpo10. Niin puhdas nega kun voi. Ja minä kun päätin etten enää testaa ennen kun menkat myöhässä. :LOL: Nyt ei passaa ostaa lisätestejä.
 
Tein nyt One stepin 10mIU liuskan ja puhdas nega. Vielä en ole ikinä noihin saanut edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa :poop: Eilisillan tärppifiiliksistä siis toistaiseksi tiputtu korkeelta. Oviksen perusteella menkat alkanee ma, joten odottelen nyt niitä ja testaan vasta jos ei niitä kuulu.
 
@Kumiankka1 voi ei !:(:(:(

@Helmi30 äh! Onneks ne 10miu onestepit on aika epäherkkiä vaikka muuta väittävät! On siis mahdollisuus plussaan vielä;) mun onestepin viivanpaikat on tullu aina niihin 25miu vahvusiin:poop:

@Appelsiiniomena oli kans testailemassa tänään? Miltä näyttää?:)

@Momon hain eilen apteekista kahta eri testimerkkiä, testaan tänään sen herkemmän (ultra). Jännittää ja pelottaa kun toiveet taas nousi..:unsure: kävin yöllä 3 aikaan vessassa ni tässä nyt alkaa olla 5h siitä, josko sen jo vois tehdä..?:LOL:
 
@Appelsiiniomena no voi höh(n)

Siis antaako apteekin ultratkin selkeitä viivanpaikkoja?! Voi p**** sanon minä!!:mad: turhaa toivoa elättelevät kun testiajalla heittää viivanpaikkaa!:mad: tein sitten vielä apteekin jonku 25miu puikon. Ja se oli kyllä niin nega ku olla voi. Voipi heittää hanskat tiskiin helmivauvan osalta ja odotella menkkoja saapuvaksi (flon mukaan) huomenna tai (omien laskujen perusteella) ylihuomenna(n):unsure:
 
Heei ja kiitos kaikille tervetulotuksesta! En tiedä miten nuo kuuluu tuonne listaan merkitä, mutta siis minulla lyhin kierto ollu joskus poikleuksellisesti "vaan" 35päivää, normaalisti sen noin 55-80+... Tarkennukseksi vaan, ellette merkkaa siis mahollisesti lyhyimmän kierron perusteella. Tästä kierrosta olis tulossa siis oviksen mukaan 70päiväinen jos lisää ovikseen keskiverto 14päivää.
 
Miten ihmeessä ihmisluonto on tällainen, ettei asiat jätä hetkeksikään rauhaan jos on jotain millä vaan voi itseään piinata. Huomattavasti helpompia ne viikot kun tiedät ettei ovulaatio oo mahdollinen tai tiedät ettei raskaustestiin voi tulla kahta viivaa. Sillon pystyy elämää normaalia elämää Nyt sitä hakeutuu kerta toisensa jälkeen miettimään minä päivänä vois testata, millon olis laskettu jo nyt raskautuis, millon vois suunnilleen seuraava ovis tulla jos ei tärppää, monta mahista on viel tänä vuonna.. ihan järjetöntä ruoskimista ja tuntuu että kaikki ajatus ja keskittyminen on vaan oman kropan sisällä. Hullukshan tässä aina itsensä saattaa. Sit aina jälkikäteen ajateltuna tajuaa miten järjetön sitä on ja ei ymmärrä itseäänkään miks on tuhlannu turhuuksiin eikä oo malttanu mieltään.
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-

Yhteistyössä