♪♪ MUSAA MUSAA ENEMMÄN MUSAA ♪♪

Kuunteletko sä itse noita linkkejäsi edes, Sörsselssön? Sulla on kyllä mega wt musiikkimaku, jos näin on.
Kuunteletko sä itse noita linkkejäsi edes, Sörsselssön? Sulla on kyllä mega wt musiikkimaku, jos näin on.
minusta sss...än musa on ollut tähän asti mukavaa kuunneltavaa.En oikei ymmärrä mikset tykkää hänen musavideoistaan.Miksi kutsut häntä Sörsselnöniksi,nimitys ei oikein sovi hienolle ladylle
 
Kuunteletko sä itse noita linkkejäsi edes, Sörsselssön? Sulla on kyllä mega wt musiikkimaku, jos näin on.

Pakko vaihtaa profiiliä ja tulla vastaamaan.. Jep.. ovat ihan minua ja minun mieleistäni.. Ja joo.. on outo musiikkimaku.. tiedän.. ja ihan ilmainen neuvo sinulle: älä kuuntele mitä laitan tänne.
Mutta toki pitää laittaa sinullekin sopivaa musikkia
 
Pakko vaihtaa profiiliä ja tulla vastaamaan.. Jep.. ovat ihan minua ja minun mieleistäni.. Ja joo.. on outo musiikkimaku.. tiedän.. ja ihan ilmainen neuvo sinulle: älä kuuntele mitä laitan tänne.
Mutta toki pitää laittaa sinullekin sopivaa musikkia
Ei kai tänne ole tarkoitus laittaa musiikkia mistä muut pitää, vaan sitä mistä itse pitää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Pakko vaihtaa profiiliä ja tulla vastaamaan.. Jep.. ovat ihan minua ja minun mieleistäni.. Ja joo.. on outo musiikkimaku.. tiedän.. ja ihan ilmainen neuvo sinulle: älä kuuntele mitä laitan tänne.
Mutta toki pitää laittaa sinullekin sopivaa musikkia
En mä toki kuuntelekaan noita linkkejäsi, mutta väistit kysmyksen. Kuunteletko edes itse noita omia linkkejäsi?
 
Kuunteletko sä itse noita linkkejäsi edes, Sörsselssön? Sulla on kyllä mega wt musiikkimaku, jos näin on.

Piti oikein pohtia mikä biisi nostaisi karvasi pystyy jopa posliiniltasi ja se on tämä... ja joo pidän tästäkin...

.

Jotkut eivät pysty muuten ikinä kuuntelemaan, näkemään kokonaisuuksia eikä pääse ns sisälle juttuihin....eivätkä yhdistämään asioita tai jatkotyöstämään asioita joskus vähän erilailla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Piti oikein pohtia mikä biisi nostaisi karvasi pystyy jopa posliiniltasi ja se on tämä... ja joo pidän tästäkin...

.

Jotkut eivät pysty muuten ikinä kuuntelemaan, näkemään kokonaisuuksia eikä pääse ns sisälle juttuihin....eivätkä yhdistämään asioita tai jatkotyöstämään asioita joskus vähän erilailla.
niinpä jos pikkuisen pystyisi kuuntelemaan musaa laajemmalla kaistalla eikä olisi noin kapeakatseinen omaan napaan tuijottaja niin voisi olla paljon parempi mieli eikä tarvitsisi dissata toisia.
 
En mä toki kuuntelekaan noita linkkejäsi, mutta väistit kysmyksen. Kuunteletko edes itse noita omia linkkejäsi?

Miten niin.... et osaa siis lukea vastaustani viestiisi... "ovat ihan minua ja minun mieleistäni"
Ja miten ihmeessä voit ottaa kantaa musiikkijuttuihini, jos et ole edes niitä kuunnellut. Hyvä homma, että kuuntelet avautuu sinunkin kapeakatseinen korvasi uusille jutuille.
 

Yhteistyössä