Euroviisendaalit 2018

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
MIKSI Suomen esityksessä joku taustavinkuja kiljuu AI AI AI AI siinä lopussa? Ihan kuin aikoisi kiekaista ai caramba... Ja juuri tuo kohta kertauksessa...
:'D Tämä. Sitten siinä kertauksessa vielä näytettiin tuota kohtaa monesti. Mutta niin vaan jatkoon meni Suomi tästäkin huolimatta. Kysymys on, kuka siellä on vetänyt heliumia ja tekee nämä äänet, Teemu?

vierailija
En pidä liiemmin Saarasta, mutta ei helvetti, että olenkin iloinen juuri nyt, unikaan ei tule. Huomenna (tai no tänään) nämä Saaran vihaajafanaatikot tulee kyllä riehumaan palstalla niin perhanasti. Alkaa varmaan jankutus siitä, että tullaan muka vikaksi (eiköhän tämä mene Espanjalle tai Saksalle). Että varautukaa siihen.

vierailija
Siis jos ei pidä Saarasta, on "saara-vihaaja". Nyt valot päälle ihmiset. Olen iloinen että Bulgaria, Viro, Kypros ja Israel pääsivät jatkoon. Saarasta en välitä, eikä hän mielestäni edes edusta Suomea vaan itseään ja Yleä. Mutta enough about Saara! Nyt odotetaan finaalia, onkohan yhtä hyviä tulossa kakkoskarsinnasta?

vierailija
Hahah, mitäs nyt palstamulkut sanoo kun Saara kaikesta haukkumisesta huolimatta jatkossa. hahah, katkeraa suolaa ämmien haavoihin, jotka kuukausi kaupalla jaksanut haukkua Saaraa.
Miten ikuinen kakkonen muuten voisi olla viisuissakin kakkonen? Tosin uskon, että jää kauemmas päästä kun tässä on niin paljon todella ammattitaitoisia esityksiä.

vierailija
Kuule kun ei yhtään haittaa että Saara on jatkossa, hyvä niin. (y) Kappale vain tökkii omaan korvaan, mutta hyvä jos se Euroopan kuulijoihin uppoaa. Saaraa vastaan siis ei mulla ainakaan mitään.
Älä sä kiusaaja käy haukkumaan muita.
Joo nää fanit on omituisia, ihan kuin olisi joku laki, jonka mukaan kaikkien suomalaisten on pidettävä Saarasta ja kannustettava häntä. No, minä en pidä hänen esiintymisestään, enkä tästä biisistä ja se ei tee minusta "heitteriä".

Typerin on tuo sinuttelua käyttävä, yhdestä ihmisestä puhuva tyyppi, joka ei voi käsittää että useampi ihminen on samaa mieltä.

vierailija
Siis jos ei pidä Saarasta, on "saara-vihaaja". Nyt valot päälle ihmiset. Olen iloinen että Bulgaria, Viro, Kypros ja Israel pääsivät jatkoon. Saarasta en välitä, eikä hän mielestäni edes edusta Suomea vaan itseään ja Yleä. Mutta enough about Saara! Nyt odotetaan finaalia, onkohan yhtä hyviä tulossa kakkoskarsinnasta?
Jep.. Joo, täähän tykkää Saarasta ihan täysillä. https://kelavuori.wordpress.com/author/jormakelavuori/

Yhteistyössä