The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eikö ole ihanaa olla nainen?
Meillä on joko ovulaatiot tai menkat meneillään tai sitten jotain siltä väliltä...ja jos ei ole niin oomme aivan varmoja, että jokin on vialla kun mikään ei vaivaa.:notworthy:
Jep,on tää ihanaa naisen elämä :unsure::(o_O(n)
Voisin luopua jo hyvin ovulaatioista,kivuista & menkoista kun ei oo mitään muuta ku harmia eikä ees penskaa tuu

Eikö ole ihanaa olla nainen?
Meillä on joko ovulaatiot tai menkat meneillään tai sitten jotain siltä väliltä...ja jos ei ole niin oomme aivan varmoja, että jokin on vialla kun mikään ei vaivaa.:notworthy:
Just!
Ettekä te koskaan ole vaikeita.
Vaan aina ihania.
Jos ette olisi niin mikä sais viiskymppisen äijänrähjän toistuvasti pyrkimään kohti täydempää jääkaappia ja puhtaampia lakanoita? Ei se ny ainakaan hiuslakka ole!

Just!
Ettekä te koskaan ole vaikeita.
Vaan aina ihania.
Jos ette olisi niin mikä sais viiskymppisen äijänrähjän toistuvasti pyrkimään kohti täydempää jääkaappia ja puhtaampia lakanoita? Ei se ny ainakaan hiuslakka ole!
Hei mutt toi tietopläjäri minkä kirjotin kaisille, ei ollut tarkoitettu sinun korville...silmille...joten shhh mees nyt kattomaan mitä töllöstä tulee!*huitoo ilmaa*

Jep,on tää ihanaa naisen elämä :unsure::(o_O(n)
Voisin luopua jo hyvin ovulaatioista,kivuista & menkoista kun ei oo mitään muuta ku harmia eikä ees penskaa tuu
Jos lasta ei toiveista huolimatta saa niin suru on suuri.
Jos lapsen menettää niin se sattuu myös ihan saatanasti vaikka lapsia olisi ennestään.
Meihin miehiinkiin saattaa sattua.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Jos lasta ei toiveista huolimatta saa niin suru on suuri.
Jos lapsen menettää niin se sattuu myös ihan saatanasti vaikka lapsia olisi ennestään.
Meihin miehiinkiin saattaa sattua.
Tiiän kyllä että sattuu miehiinkiin. Kyllä tuo lapsettomuus koskettaa myös mun miestä.Ja tiiä että, jos menettää lapsen jostain syystä sekin sattuu.
Mutta tuossa mun kirjoituksessa oli kyse kivuista ovulaation ja menkkojen aikaan ja siitä että voisi jo loppua,varsinkin kun en raskaaksi tule.
Eikä noilla oo enää mitään virkaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Pähkinämama
Tiiän kyllä että sattuu miehiinkiin. Kyllä tuo lapsettomuus koskettaa myös mun miestä.Ja tiiä että, jos menettää lapsen jostain syystä sekin sattuu.
Mutta tuossa mun kirjoituksessa oli kyse kivuista ovulaation ja menkkojen aikaan ja siitä että voisi jo loppua,varsinkin kun en raskaaksi tule.
Eikä noilla oo enää mitään virkaa.
Halirutraus täältä päin :oops:

Jassoo, ois vissiin aika siirtyä taas suosiolla takavasemmalle ja alkaa vaikkas lukemaan sitä filosofiaa taas (olen yrittänyt lukea sitä pätkittäin tänään, erittäin heikolla tuloksella)...näköjään joku piipittäjä taas herännyt isolle puolelle vinkumaan.

• Tykkää
Reactions: Kais
Jassoo, ois vissiin aika siirtyä taas suosiolla takavasemmalle ja alkaa vaikkas lukemaan sitä filosofiaa taas (olen yrittänyt lukea sitä pätkittäin tänään, erittäin heikolla tuloksella)...näköjään joku piipittäjä taas herännyt isolle puolelle vinkumaan.
Älä anna moisen inisijän eloas häiritä kun ite tiiät asianlaidan parhaiten :)
Minkä sä sille voit että sillä on oma elämä ihan keturallaan.
Mutta tsemppiä sen filosofian kirjan kanssa, kyllä sä senkin selätät voitokkaasti(y)!

Iltawillit paikallaan eli hajaantukaa unikuville- hätistelyä:)

Ja tuli muuten äskön hoksattua etten oo sitten tänään syöny muuta kuin parit porkkanat ja ompun ja sitä maitoa kahv...

Herranmunjee!!!! Toi konehan on vielä hävyttömän hiljanen ja nopea!! Siellähän lingotaan jo!!!:eek:*hätähoppuilee*

Hyvääyötänäekauniitauniajanukuhyvin:)*pus*
...ja herää onnellisena:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Pähkinämama
Milloin mieheen sattuu niin se ny vaan on miesflunssaa.
Miehen ny vaan pitää olla graniittia, kivijalka ja kaikkea muuta mutta ei ikinä saa olla heikko.
Ainoastaan selkärangan tarvitsee olla graniittia. Herkkä ja joissain asioissa heikkokin saa olla. Itkeä voi ja täytyykin osata, kipua saa tuntea ja tunnustaa tuntevansa. Mutta sanansa mittainen pitää olla ja se selkäranka, se täytyy olla.

• Tykkää
Reactions: poika ja Kais
Iltawillit paikallaan eli hajaantukaa unikuville- hätistelyä:)

Ja tuli muuten äskön hoksattua etten oo sitten tänään syöny muuta kuin parit porkkanat ja ompun ja sitä maitoa kahv...

Herranmunjee!!!! Toi konehan on vielä hävyttömän hiljanen ja nopea!! Siellähän lingotaan jo!!!:eek:*hätähoppuilee*

Hyvääyötänäekauniitauniajanukuhyvin:)*pus*
...ja herää onnellisena:love:
Aksu tais käydä sen asentamassa?

Yhteistyössä