Lähdetäänkö repii päitä irti? Mulla on aika monta revittävää.Hitto nyt aloin miettimään kaikkia vtun pettymyksiä ja petetyks tulemisia, että tekis mieli repiä päitä irti...pitkästä aikaa kuohuu oikein kunnolla. VMP
Hitto nyt aloin miettimään kaikkia vtun pettymyksiä ja petetyks tulemisia, että tekis mieli repiä päitä irti...pitkästä aikaa kuohuu oikein kunnolla. VMP
Joo mietin just äsken, että eikös tää ole jollain lailla ainakin moraalisesti väärin pakottaa ihminen tekemään noin ja siitä tulee vielä pisteet ja numerot sen mukaan onko kirjoitelma tarpeeksi syvällinen ja laaja?? Mitä ihmettä!? Ensiks kun sain ton projektin, aattelin vähän vinosti hymyillen ettei tästä tule ainakaan mitään romanttista liibalaaba elämänkertaa, nyt tajusin ettei ensimmäisen 5n lapsuusvuoden jälkeen nuoruusikään saakka ole mitään hyvää muistoa.Menneitä ei kannata muistella jos se alkaa vaan vituttaa. Ja siksipä sun psykantehtävä on typerä. Puijaa ja keksi itsellesi menneisyys.
En ees halua tietää miten noi pöksyt pysyy jalassa.Rättikselle uimahousut.
katso liitettä 3416
tekis mieli repiä päitä irti
Kas, just tultiin typyn kans sisään kokkaamaan samaa kamaaSpagettia ja tomaattijauhelihakastiketta.
Nää, niitä ei viitti muistella.pitäisikö vanhan The ketjun sivu osoite laittaa tähän siltä varalta että joku haluaisi muistella joskus menneitä.Itse en kylläkään yleensä menneitä muistele enää sen kummemmin.
kaikenlaisia himoja sitä löytyykin.makean himo
kaikenlaisia himoja sitä löytyykin.
Kumminkin alkavat laulaa sulle tätä: ''Mita mita mita mita sina sanoa, onko pitsassani muka jotain vikana, äla ala minun pitsojani haukkua, muista varoa, mita sanoa...''Mitäköhän tuo paikallinen pizza palvelu sanoo, jos yrittäisin tilata pizza 1/4-osa ilman juustoa
Luulisi onnistuvanMitäköhän tuo paikallinen pizza palvelu sanoo, jos yrittäisin tilata pizza 1/4-osa ilman juustoa