Fantzu
Anteeks...syyllinen ooon linkittelyyn...mihin suuntaan pyllistän jotta ruoska räpsähtäis*pyörii ympyrää*
Anteeks...syyllinen ooon linkittelyyn...mihin suuntaan pyllistän jotta ruoska räpsähtäis*pyörii ympyrää*
lyö siihen pedon merkki.Hyiiii tuo kyntteri...hyiiiii rättis ja sen alapeukut *potkaisee päähän rättistä*
Ärsytäppäs vielä vähän niin kohta näät kuinka Laura hoitaa sut amppulantzziin ja piipaapiipaa kyydillä sairaalaan..mokoma Asko Vileniuksen serkku!Laura hoitaa
Nytkyllä naurattaa tuo mielikuvaAnteeks...syyllinen ooon linkittelyyn...mihin suuntaan pyllistän jotta ruoska räpsähtäis*pyörii ympyrää*
Ärsytäppäs vielä vähän niin kohta näät kuinka Laura hoitaa sut amppulantzziin ja piipaapiipaa kyydillä sairaalaan..mokoma Asko Vileniuksen serkku!
Onneks ei itketä..vois tehdä senkin..Nytkyllä naurattaa tuo mielikuva
Ei, ei kukaan koko maailmassa ole koskaan maistanut sitä.Onko kukaan maistanut saarioisen metupitsaa?
Toivottavasti vaan hyvällä tavallaOho, sydän alkoi pulpattamaan silleen jännästi..
Oho, sydän alkoi pulpattamaan silleen jännästi..
Oho, sydän alkoi pulpattamaan silleen jännästi..
Sitä panettaa ja sä oot ollu hyvä pano. Jos se riittää sulle niin eiku vaan, muuten tervemenoa!Tyyppi ei halua tapailla enää. Sitte se on tarjoamassa mulkkua. Ei tajuu.
Tiedän mutta mitä se enää mulle laittaa viestiä. Tietää että en halua pelkkää seksiä. Ja tökerösti käyttäytyi mua kohtaan.Sitä panettaa ja sä oot ollu hyvä pano. Jos se riittää sulle niin eiku vaan, muuten tervemenoa!
Anna sitten olla. Älä vastaa viesteihin.Tiedän mutta mitä se enää mulle laittaa viestiä. Tietää että en halua pelkkää seksiä. Ja tökerösti käyttäytyi mua kohtaan.
En oo vastannut viesteihin.Anna sitten olla. Älä vastaa viesteihin.