Heippa kaikille!
Josko sitä vihdoin uskaltais liittyä mukaan, kun raskaustestissä on viiva vahvistunut.
Oon tätä keskustelua seuraillut sivusta, mutta nyt vasta uskallan itse kirjoitella. Yk 7 oli nyt menossa ja helmikuussa tuli todella varhainen keskenmeno. Pelko on kova, jos nytkin käy jotain. Mutta toisaalta mietin, että raskauden missä vaan vaiheessa voi käydä jotain.
Noups / 9.1 / HUS / 26 / 1.
Täällä oireena turvotusta, rinnat on tajuttoman kipeet välillä ja eilisestä alkaen enemmän väsymystä ja vähän sellasta etovaa oloa!
Oon ajatellut mennä kans perhe artelle varhaisultraan, siitä joku oli täällä kirjotellutkin. Antakaapas vinkkiä, milloin kannattais mennä?
nyt menossa 4+3 netin laskurin mukaan.
Haluaisin kanssa mukaan faceryhmään, jos vain mahdollista! Onko se sellainen, että kukaan facebook kaveri ei nää, että on siinä ryhmässä? Kerran nimittäin yhdestä facebook kaverista tuli vastaan tieto, että on vauva 2017 ryhmässä. Yksi mun kaveri tietää raskaudesta. Muuten ei kerrota asiasta, kun vasta sen ekan ultran jälkeen lähiperheelle kerrotaan. Jos siellä ultrassa on kaikki hyvin. Ja jos sinne asti toivon mukaa päästään!
On tää kyllä ihmeellinen asia, ei meinaa uskoa, että on oikeasti raskaana
alle kuva vahvistuneesta raskaustestistä, noi on tehty kahden päivän välillä.