V
vierailija
Vieras
Aina ne sellaisen tarvitsee!
Kuka muuten kotoa mihinkään lähtisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aina ne sellaisen tarvitsee!
Mun mielestä niin kauan ei voida puhua että homma on myöhäistä kun oikeesti islamisteilla on poliittista valtaa ja kun talous alkaa sakkaamaan ja terroristit iskee harva se päivä. Jos lukee MV:tä vois luulla että semmosta se on esim. Ruotsissa, mutta eihän se ole totta. Menkää vaikka itse käymään.
Eli te islamisaation sun muun saarnaajat. Koska teidän mukaan on se tilanne kun Ruotsissa ei pysty enää elämään ja homma on täysin kussut tämän takia. Entäs Suomessa?
Miten te jaksate vouhottaa aina??? Mua naurattaa teijän jutut. Suomes on tosi vähän vaikka muslimeja ja sellanen et monet muslimit on kääntynyt pois siitä. Et sekin vielä. Mä asun alueella missä mamuja kait paljon ja ne on kivoja ja mä oon kattonu mun lapsia miten luonnostaan ne menee ihan kaikkien kanssa. Noi ei edes kelaa onks joku vähän eri näkönen ja en mäkään. Oikeesti en haluis elää sellases suomessa missä ei olis mamuja kanssa. Suomeen mahtuu niin jos joku suotuu muuttaa suomeen niin tulkoot ihan vapaasti.
Koska noissa isoissa puolueissa on niin paljon niitä "Hei, me tienataan tällä"-porukkaa tai ainakin meiän kaverit/sukulaiset tienaa.EI se jättijytkykään auta, koska kaikki muut ovat "aina" näitä vastaan. EIkä ne kumminkaan voi olla isoin puolue... vai voiko, tuntuu että nää mamu-vastaiset aina hajoilee kun alkaa saada lisää kannatusta. Niin kävi persuille ja Saksassa samaa...
Miksi isot puolueet eivät näe ongelmaa?
Mä en muuten ole rasisti vaan pidän työperäistä maahanmuuttoa todella ok asiana. Mutta en sitä, että kouluttamattomat nuoret miehet rynnii tänne....
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/...levittivat-alaston-ja-tirkistelykuvia-6722881Koska noissa isoissa puolueissa on niin paljon niitä "Hei, me tienataan tällä"-porukkaa tai ainakin meiän kaverit/sukulaiset tienaa.
Toisaalta ei se kaiken hyväksyminen suvaitsevaisuuden nimissäkään auta.Vastakkainasettelu ja vihanlietsonta ei ainakaan auta mitään
Hullua? Todennäköisyys siihen, että täällä on 60 vuoden kuluttua pelkästään tietyn uskonlahkon jälkeläisiä, on jo nyt nähtävissä! Ne tosin eivät tule sekoittumaan, mutta systeemi on sopiva niiden muiden kannalta, tietää kaikki. Ei siitä tarvitse puhua, kun ne muut ei lisäänny enää - mummoväki hoitaa ne loput kolmannella sektorilla tai omaishoitajina. Pääasia, et saavat nyt paljon toimitusjohtajia joka portaan väliin, ettei tarvi kerjuulle lähteä eikä tuu heti kylmä?Toisaalta ei se kaiken hyväksyminen suvaitsevaisuuden nimissäkään auta.
Mielestäni tietynlainen vastakkainasettelu islamilaisen ja eurooppalaisen maailman välillä on väistämätöntä. Islamilainen kulttuuri pitää sisällään monia länsimaiselle arvomaailmalle vastakkaisia asioita, joten vastakkainasettelu on väistämätöntä (ja toivottavaakin), vaikka se halutaankin kieltää.
Hullua olisi vain hyväksyä sellaisenaan esim naisten ala-arvoinen kohtelu länsimaissa.
aikalailla tuolla etelä-europpassakin naisen asema on edelleen huono verrattuna miehiin. Ihan oikeasti Italiassa ja Kreikassa se lokero missä naisen tulee pysyä, on äärimmäisen ahdas. Puhumattakaan itäeuroopasta jota tosin ei kaikki edes laske länsimaiksi.Toisaalta ei se kaiken hyväksyminen suvaitsevaisuuden nimissäkään auta.
Mielestäni tietynlainen vastakkainasettelu islamilaisen ja eurooppalaisen maailman välillä on väistämätöntä. Islamilainen kulttuuri pitää sisällään monia länsimaiselle arvomaailmalle vastakkaisia asioita, joten vastakkainasettelu on väistämätöntä (ja toivottavaakin), vaikka se halutaankin kieltää.
Hullua olisi vain hyväksyä sellaisenaan esim naisten ala-arvoinen kohtelu länsimaissa.
mikä hiivatti saa sut kuvittelemaan että japanilaiset haluaisi yhtäkään eurooppalaista sinne asumaanKannattaa muuttaa suosiolla ulkomaille. Uusi kotimaa joko Aasiasta tai Etelä-Amerikasta. Jostain missä islam ei ole vielä juurtunut yhteiskunnan muutosvoimaksi. Hyviä vaihtoehtoja esim. Japani tai Argentina. Ensimmäisen polven siirtolaisena voi olla hankalaa, mutta lapsilla on valoisampi tulevaisuus kuin Suomessa.
Sitä suuremmalla syyllä asiaan on suhtauduttava kriittisesti, eikä vain hymeksiä ymmärtäväisesti. Kyllähän esim italian uusi johto on kaavaillut toimenpiteitä naisten tasa-arvon puolesta. Ongelma on siis tunnistettu ja tunnustettu, ja se pyritään poistamaan. Samansuuntainen asenne pitäisi ottaa islamia kohtaan.aikalailla tuolla etelä-europpassakin naisen asema on edelleen huono verrattuna miehiin. Ihan oikeasti Italiassa ja Kreikassa se lokero missä naisen tulee pysyä, on äärimmäisen ahdas. Puhumattakaan itäeuroopasta jota tosin ei kaikki edes laske länsimaiksi.
Pohjoismainen tasa-arvoon tähtäävä maailmankatsomus on vähemmistö myös ihan euroopassa, ihan alkuperäisten eurooppalaisten joukossa .
Yritin posta äsken yhden asian, mut eipä ollut oikeaoppisesti kirjoitettu - mikä siinä, en tiedä. Mut oikeesti: oppilasvaihdossa käy niin, et ei ole enää varaa muuttaa takaisin. Monelle se lomamatkamuisto painaa enemmän, kuin kaikki muu ympärillä, kunnes ymmärtää vuosien päästä, mikä oikeesti olis se asia, mitä tarvitsee. Mut lapset jäi monella kokonaan tekemättä, kun vuodet meni siinä puntaroidessa asioita, mitä tykkää tehdä sitten isonamikä hiivatti saa sut kuvittelemaan että japanilaiset haluaisi yhtäkään eurooppalaista sinne asumaan
Etelä-amerikassakaan ei gringoista tykätä.
Taas tätä valkoisten länsimaalaisten kuvitelmaa että suunnilleen rajalla on paraati vastassa toivottamassa tevetulleeksi koska minä nyt v aan olen päättänyt muuttaa Peruun![]()
MUTTA kun ei se asenne pelkästään mitään auta, kun kaiken täytyy tuottaa voittoa jollekin jossakin. Niin se vaan on mennyt jo kauan. Ihmiset vaihtaa vaikka naamataulunsa, sopiakseen tiettyyn "pirtaan". Sitäkin varten on nykykirurgia valjastettu, eipä juuri muuhun. Maksava asiakas kiinnostaa, ei mikään muu.Sitä suuremmalla syyllä asiaan on suhtauduttava kriittisesti, eikä vain hymeksiä ymmärtäväisesti. Kyllähän esim italian uusi johto on kaavaillut toimenpiteitä naisten tasa-arvon puolesta. Ongelma on siis tunnistettu ja tunnustettu, ja se pyritään poistamaan. Samansuuntainen asenne pitäisi ottaa islamia kohtaan.
https://srk.fi/fi/seurat/seurat-ulkomailla/mikä hiivatti saa sut kuvittelemaan että japanilaiset haluaisi yhtäkään eurooppalaista sinne asumaan
Taas tätä valkoisten länsimaalaisten kuvitelmaa että suunnilleen rajalla on paraati vastassa toivottamassa tevetulleeksi koska minä nyt v aan olen päättänyt muuttaa Peruun![]()
Uutisissa 6.5.2018:MUTTA kun ei se asenne pelkästään mitään auta, kun kaiken täytyy tuottaa voittoa jollekin jossakin. Niin se vaan on mennyt jo kauan. Ihmiset vaihtaa vaikka naamataulunsa, sopiakseen tiettyyn "pirtaan". Sitäkin varten on nykykirurgia valjastettu, eipä juuri muuhun. Maksava asiakas kiinnostaa, ei mikään muu.
Vai?Aina ne sellaisen tarvitsee!
Kuka muuten kotoa mihinkään lähtisi?
No ei se nyt kuitenkaan ole ihan sama asia kasvaa tyttönä Roomassa tai kasvaa tyttönä Teheranissa.aikalailla tuolla etelä-europpassakin naisen asema on edelleen huono verrattuna miehiin. Ihan oikeasti Italiassa ja Kreikassa se lokero missä naisen tulee pysyä, on äärimmäisen ahdas. Puhumattakaan itäeuroopasta jota tosin ei kaikki edes laske länsimaiksi.
Pohjoismainen tasa-arvoon tähtäävä maailmankatsomus on vähemmistö myös ihan euroopassa, ihan alkuperäisten eurooppalaisten joukossa .
Kuka siitä puhui, että meitä haluttaisiin sinne? Pointti on siinä, että siellä on parempi tulevaisuus juuri sen takia, että siellä ei oteta avosylin vastaan kaikkia tulijoita. Jos otettaisiin, niin Tokiossakin kuuluisi minareettien kutsu ja japanilaisia nörttilapsia alistettaisiin vääräuskoisina omissa kouluissaan.mikä hiivatti saa sut kuvittelemaan että japanilaiset haluaisi yhtäkään eurooppalaista sinne asumaan![]()
http://selkosanomat.fi/ulkomaat/japanin-vaesto-ikaantyy-nopeasti/mikä hiivatti saa sut kuvittelemaan että japanilaiset haluaisi yhtäkään eurooppalaista sinne asumaan![]()
"Yli 64-vuotiaita kansalaisia on paljon enemmän kuin alle 15-vuotiaita. Eläkeläisiä on enemmän kuin missään muualla maailmassa. Japanissa on nykyisin 128 miljoonaa asukasta."
https://yle.fi/uutiset/3-5890285No ei se nyt kuitenkaan ole ihan sama asia kasvaa tyttönä Roomassa tai kasvaa tyttönä Teheranissa.
Totta!Hillary Clinton olisi tehnyt Amerikasta samanlaisen paikan kuten Eurooppa on nyt
Suvaitsevaisuus pelastaa tämän maan. Nimenomaan suvaitsevaisuus sitä kohtaan, että on oikeus suhtautua maahanmuuttoa kohtaan myös kriittisesti. Suvaitsevaisuus sitä mielipidettä kohtaan, että yhteiskuntaan sulautumattoman aineksen kiihtyvä tuonti maahamme on vakava uhka.