Miten pelastaa tämä maa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiPeelolleValtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EiPeelolleValtaa

Vieras
Mitä oikeesti vois tavallinen suomalainen tehdä pelastaakseen tämän maan mamujen vyöryltä? Suurin osa tuntuu vaan mouhoovan netissä, mutta eihän se auta. Mitä pitäis tehdä?

Äänestä persuja? No heidän hallitusaikanahan noita mamuja on eniten tullut.

Mielenosoittaa sun muuta? No jostakin syystä suvakkimielenosoituksissa on aina 10 000 tai 50 000, mutta toisen suunnan mielenilmaisut kerää pari sataa. Voisin mennä muuten, mutta kun tuntuu että siellä on vaan jotain "Rautatientorin" porukkaa

En ees keksi muuta? Miksi kaikki kyllä netissä ja kahvipöydissä puhuvat mamuja vastaan, mutta silti heitä hyysävät puolueet saavat äänet?

Lasken mamuja enemmän tai vähemmän hyysääviksi puolueiksi kaikki paitsi persut ja sitten tän sinisen vaihtoehdon.

• Tykkää
Reactions: Elena777
ainoa mikä sais ihmiset ehkä heräämään olis sellanen kauhuskenaario, että tänne tulis yks viiva kaks terrori iskua lisää. Sitä ei varmaan kukaan toivo, mutta luulen ettei mikään muu sais kansaa vastustamaan sen jälkeen tiiviimmin yhteisrintamassa nykyistä haittamaahanmuuttopolitiikkaa.

Esim. Boikotoi kaikkialla matujen hyysäys firmoja eikä anna rahaa mihinkään keräyksiin jossa tumpataan rahaa muualle kuin suomalaisille. Lakkaa käymästä paikoissa joissa matut parveilee niin firma muuttaa pian kun ei ole maksavia asiakkaita.

Myöhäistä.
Asiat on jo päätetty jossain korkeammalla taholla.
Eurooppa halutaan tuhota ja siihen hommaan on saatu masinoitua hallitukset, lehdistö ja muu media.
En tiedä mikä taho tämän euroopan islamisoitumisen on alunperin suunnitellut, mutta homma etenee vääjäämättä kohti eurooppalaisen sivistyksen tuhoa.
Tätä vastaan on turha taistella, sillä rajat auki politiikkaa kritisoivat tuomitaan rasisteiksi ja jos asioita arvostelee omalla nimellään, on vaarana työpäikan menetys ja mahdollisesti oikeudenkäynti vihapuheesta tai kansanryhmää vastaan kiihotamisesta.
Välillä tuntuu että tämän koko homman takana ovat juutalaiset, sillä esim. Soros on ymmärtääkseni tulkenut ja aktiivisesti rahoittanut välimerellä tapahtuvia "pelastusoperaatioita", mutta mitä järkeä tässäkään teoriassa olisi, sillä monissa elintasopakoloisuutta kannattavissa maissa, nimenomaan juutalaiset ovat kärsineet islamisaation seurauksista.
Jokin taho vain haluaa tuhota tuntemamme eurooppalaisen sivistyksen ja elämäntavan, enkä käsitä mikä se taho on.
Yhdysvalloille olisi hyötyä heikosta euroopasta ja ehkäpä koko lähi-idän sekoittamispolitiikka Irakin tuhoamisineen, sota Syyriassa ja muammar Gaddafin kaataminen palveli vain tätä päämäärrä.
Saatiin kaadettua toimivia (ehkä diktatuureja) hallintoja ja seurauksena terrorismia ja islamisaatiota eurooppaan.

ainoa mikä sais ihmiset ehkä heräämään olis sellanen kauhuskenaario, että tänne tulis yks viiva kaks terrori iskua lisää. Sitä ei varmaan kukaan toivo, mutta luulen ettei mikään muu sais kansaa vastustamaan sen jälkeen tiiviimmin yhteisrintamassa nykyistä haittamaahanmuuttopolitiikkaa.

Jaha. Eli tällä perusteella pitäis tulla pari terrori-iskua... Mut siis jos ei tuu, niin onko sitten kauheeta ongelmaakaan. Nyt on tullut yksi, jossa kaksi on kuollut. OK - kamala juttu, mutta kuitenkin aika pisara meressä sen rinnalla miten ihan omin voiminkin on saatu murhia aikaan.

ELi mä en ala toivomaan terrori-iskuja tuon takia koska mun mielestä jos niitä ei tuu, ongelma on jotakuinkin hallussa.

Toisaalta näitä iskuja on tullut Englannissa, Saksassa, Ranskassa ja Espanjassa. No siellä on sitten mamu-vastaiset saaneet enempi ääniä, mutta kaukana kuitenkin siitä että pystyisivät tekemään mitään kun muut puolueet ovat yhtenäisenä rintamana vastassa.

Myöhäistä.
Yhdysvalloille olisi hyötyä heikosta euroopasta ja ehkäpä koko lähi-idän sekoittamispolitiikka Irakin tuhoamisineen, sota Syyriassa ja muammar Gaddafin kaataminen palveli vain tätä päämäärrä.
Saatiin kaadettua toimivia (ehkä diktatuureja) hallintoja ja seurauksena terrorismia ja islamisaatiota eurooppaan.
Hillary Clinton olisi tehnyt Amerikasta samanlaisen paikan kuten Eurooppa on nyt

• Tykkää
Mun mielestä niin kauan ei voida puhua että homma on myöhäistä kun oikeesti islamisteilla on poliittista valtaa ja kun talous alkaa sakkaamaan ja terroristit iskee harva se päivä. Jos lukee MV:tä vois luulla että semmosta se on esim. Ruotsissa, mutta eihän se ole totta. Menkää vaikka itse käymään.

Eli te islamisaation sun muun saarnaajat. Koska teidän mukaan on se tilanne kun Ruotsissa ei pysty enää elämään ja homma on täysin kussut tämän takia. Entäs Suomessa?

Äänestämällä Laura Huhtasaari presidentiksi ja Jussi Halla-aho pääministeriksi.

Mitä oikeesti vois tavallinen suomalainen tehdä pelastaakseen tämän maan mamujen vyöryltä? Suurin osa tuntuu vaan mouhoovan netissä, mutta eihän se auta. Mitä pitäis tehdä?

Äänestä persuja? No heidän hallitusaikanahan noita mamuja on eniten tullut.

Mielenosoittaa sun muuta? No jostakin syystä suvakkimielenosoituksissa on aina 10 000 tai 50 000, mutta toisen suunnan mielenilmaisut kerää pari sataa. Voisin mennä muuten, mutta kun tuntuu että siellä on vaan jotain "Rautatientorin" porukkaa

En ees keksi muuta? Miksi kaikki kyllä netissä ja kahvipöydissä puhuvat mamuja vastaan, mutta silti heitä hyysävät puolueet saavat äänet?

Lasken mamuja enemmän tai vähemmän hyysääviksi puolueiksi kaikki paitsi persut ja sitten tän sinisen vaihtoehdon.

TakinkääntäjäSoini ja muut gelliselkärangat on poistuneet kuvioista. Kaikki toivo on enää Halla-ahon harteilla, äänestän ehdottomasti

Veikkaan jättijytkyä :)

EI se jättijytkykään auta, koska kaikki muut ovat "aina" näitä vastaan. EIkä ne kumminkaan voi olla isoin puolue... vai voiko, tuntuu että nää mamu-vastaiset aina hajoilee kun alkaa saada lisää kannatusta. Niin kävi persuille ja Saksassa samaa...

Miksi isot puolueet eivät näe ongelmaa?

Mä en muuten ole rasisti vaan pidän työperäistä maahanmuuttoa todella ok asiana. Mutta en sitä, että kouluttamattomat nuoret miehet rynnii tänne....

• Tykkää
Jaha. Eli tällä perusteella pitäis tulla pari terrori-iskua... Mut siis jos ei tuu, niin onko sitten kauheeta ongelmaakaan. Nyt on tullut yksi, jossa kaksi on kuollut. OK - kamala juttu, mutta kuitenkin aika pisara meressä sen rinnalla miten ihan omin voiminkin on saatu murhia aikaan.

ELi mä en ala toivomaan terrori-iskuja tuon takia koska mun mielestä jos niitä ei tuu, ongelma on jotakuinkin hallussa.

Toisaalta näitä iskuja on tullut Englannissa, Saksassa, Ranskassa ja Espanjassa. No siellä on sitten mamu-vastaiset saaneet enempi ääniä, mutta kaukana kuitenkin siitä että pystyisivät tekemään mitään kun muut puolueet ovat yhtenäisenä rintamana vastassa.
Emmä ole sanonut että niitä pitäis tulla tai että niitä pitäis toivoo, justhan kirjotin etten sellasia toivo..mutta mikä muu muka saa kansan vaatimaan yhessä päättäjiltä toimia tätä hulluutta vastaan?

Huhtasaari ja Halla-Aho. Huh + Huh. Siinäkö tämän maan pelastus. Taitais olla tuho lähempänä. Joskin uskon, että kyllä hegemonia-asemassa Halla-Ahon, joka tuota hommaa johtaa, linja vähän muuttuisi.

Suvaitsevaisuus pelastaa tämän maan. Nimenomaan suvaitsevaisuus sitä kohtaan, että on oikeus suhtautua maahanmuuttoa kohtaan myös kriittisesti. Suvaitsevaisuus sitä mielipidettä kohtaan, että yhteiskuntaan sulautumattoman aineksen kiihtyvä tuonti maahamme on vakava uhka.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
En tiedä riittääkö mikään pelastamiseen, mutta kaikkeni teen ainakin. Kunnon suomalaisten pitäisi tehdä lapsia. Kasvattaa heistä kunnollisia ja isänmaallisia. Rehellisiä kansalaisia, jotka tiedostavat uhat.

Tulevaisuudessa on varmaan koko Euroopassa sisällissodan kaltainen tilanne. Alkuperäinen väestö vastaan muslimit. Siihen pitää varautua.

En ole uskovainen, mutta kieltämättä paljon ilmestyskirjan merkkejä ilmassa.

Mutta mitä jos sinä itse oletkin salakuljettajien houkutuslintu? Millä sellaisen estäisi?

Miten te jaksate vouhottaa aina??? Mua naurattaa teijän jutut. Suomes on tosi vähän vaikka muslimeja ja sellanen et monet muslimit on kääntynyt pois siitä. Et sekin vielä. Mä asun alueella missä mamuja kait paljon ja ne on kivoja ja mä oon kattonu mun lapsia miten luonnostaan ne menee ihan kaikkien kanssa. Noi ei edes kelaa onks joku vähän eri näkönen ja en mäkään. Oikeesti en haluis elää sellases suomessa missä ei olis mamuja kanssa. Suomeen mahtuu niin jos joku suotuu muuttaa suomeen niin tulkoot ihan vapaasti.

Tällä hetkellä en valitettavasti näe muuta keinoa kuin äänestää Halla-ahoa ja Huhtasaarta ja yleensäkin perussuomalaisia. Mikään muu puolue ei aja suomalaisen tavallisen kansalaisen asioita enää.

Päättäjillä olisi keinoja lopettaa tämä mamutsunami, mutta sitä he eivät ole halunneet tehdä. Suomalaiset kurjistuvat ja ovat kohta muisto vain maailmanhistoriassa.

Miten te jaksate vouhottaa aina??? Mua naurattaa teijän jutut. Suomes on tosi vähän vaikka muslimeja ja sellanen et monet muslimit on kääntynyt pois siitä. Et sekin vielä. Mä asun alueella missä mamuja kait paljon ja ne on kivoja ja mä oon kattonu mun lapsia miten luonnostaan ne menee ihan kaikkien kanssa. Noi ei edes kelaa onks joku vähän eri näkönen ja en mäkään. Oikeesti en haluis elää sellases suomessa missä ei olis mamuja kanssa. Suomeen mahtuu niin jos joku suotuu muuttaa suomeen niin tulkoot ihan vapaasti.

Niin luulenpa että tässä nyt ei kenelläkään ole vastaan työperäistä maahanmuuttoa mutta tällaista missä porukka tulee pelkän tuen takia ja missä porukka näitä terveitä nuoria miiehiä ja etenkin kun on nähty jo mihin tämän kaltainen maahanmuutto on jo muuallakin euroopassa johtanut niin sinuna en nauraisi vaan olisin aika huolestunut.

Mahtuuko suomeen etenkin kun monet ihmiset tarvitsevat asuntoa mutteivat saa koska kaikki menevät maahanmuuttajille? Entä onko meilä edes varaa kun pitäisi ottaa enemmän 'turvapaikanhakijoita' mutta samalla leikataan koko ajan suomalaisten hyvinvoinnista ja sen lisäksi muutenkin omaa köyhyttä, työttömiä, asunnottomia? Entäpä ne muslimit jotka tulevat oikeasti pakoon vainoa? Tämä avoimet rajat maahanmuutto tekee sen (jos tätä oikein kauan jatketaan) että Suomeen tulee tulevaisuudessa samanlaiset olot mitä nämä muslimit ovat alunperin paenneet.

Yhteistyössä