nyt kuolee miljoonia pieniä kiinalaisia nälkään kun söit kaikki.Nyt on kinkkiruoat syöty ja masu on pullollaan..
nyt kuolee miljoonia pieniä kiinalaisia nälkään kun söit kaikki.Nyt on kinkkiruoat syöty ja masu on pullollaan..
Eikös se ollut toisinpäin? Kurkuma oli kaiken a j o..guarguma taas kaiken pahan alku ja juuri?kurkuma on se kaiken pahan alku ja juuri.
mut, mut mä tykkään kurkumastakurkuma on se kaiken pahan alku ja juuri.
sori siitä....röyh!nyt kuolee miljoonia pieniä kiinalaisia nälkään kun söit kaikki.
Mitä nakkeja meinaat popsia?Mä luulen et taidan syödä nakkeja ja perunasalaattia iltapalaksi ennen kuin alan tiskaa ja laittaa kamoja aamua varten valmiiksi. Ugh, täytyy olla ulkona ovesta vajaa viisi
hyvä aine jos väriä haluaa, makua ei kauheesti ole. käytän itekkin paljon, mutta ei kerrota paulalle.mut, mut mä tykkään kurkumasta
Snelluja, ja Kivikylän loput lihapullat.Mitä nakkeja meinaat popsia?
Juuh, mun kauniin vihreät kauha ja kapusta muuttuivat sinapin keltaisiksihyvä aine jos väriä haluaa
Ai onks pahakin kutina ja missä ?Jotenki on sellanen kutina, että ens yönä ei maistu hyvin uni
No mutta KaisAi onks pahakin kutina ja missä ?
Sori
Sori lehtikaalismoothie nousi päähänNo mutta Kais
Fantzulta tuota ois voinut vielä oottaa, mutta ei nyssulta..
Mun tekis mieli ottaa sellanen kuukausi tässä, että söisin ihan vaan kaikkea mikä ns. puhistais kroppaa...tai jopa paastois, että pääsis pitkästä aikaa eroon kaikesta töhnästä. Täytyy vaan kattoo missä vaiheessa sen tekis, vois tossa kesällä vaikka ottaa paaston pitkästä aikaa.Mie kittaan hedelmäistä lehtikaalismoothieta
ai niin...Kesällä on herneitä, mansikoita, kirsikoita ja jäätelöä ja ja ja... Kaikkea herkkua tyrkyllä
Kesä on kyllä parasta aikaa keventää tai paastota.Mun tekis mieli ottaa sellanen kuukausi tässä, että söisin ihan vaan kaikkea mikä ns. puhistais kroppaa...tai jopa paastois, että pääsis pitkästä aikaa eroon kaikesta töhnästä. Täytyy vaan kattoo missä vaiheessa sen tekis, vois tossa kesällä vaikka ottaa paaston pitkästä aikaa.
Helppo keventää kuhan ei jäätelöä popsi joka päiväKesällä on herneitä, mansikoita, kirsikoita ja jäätelöä ja ja ja... Kaikkea herkkua tyrkyllä
Ei paasto oo hömppää vaan elimistön puhdistumista.Mä just suunnittelin semmoisen kesäisen herne-mansikka-kirsikka-jäätelödieetin.
Laihduttaa ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin kaikki muutkin hömppädieetit, mut maistuu paremmalle joten siinä on helppo pysyä.
No ei elimistön pitäis mansikoista ja jäätelöstä likaantua?Ei paasto oo hömppää vaan elimistön puhdistumista.