ai semmonen juoksettuneen maidon näkönen liemi.Niin sulaa ja on hyvää pizzassa.
Maista ensin ja sano sitten onko hyvää.ai semmonen juoksettuneen maidon näkönen liemi.
oon kokkaillu pian semmoset 40 v. on tullu maisteltua onnistuneita ja paljon epäonnistuneita teoksia. omia ja toisten.Maista ensin ja sano sitten onko hyvää.
Maista ensin ja sano sitten onko hyvää.
saat tietenki mun puolesta laittaa piZZaan ihan mitä vaan haluat.Maista ensin ja sano sitten onko hyvää.
Tuorejuusto käy myös pizzan päälleMaista ensin ja sano sitten onko hyvää.
Okoon kokkaillu pian semmoset 40 v. on tullu maisteltua onnistuneita ja paljon epäonnistuneita teoksia. omia ja toisten.
Banaani ei sovi pizzaan.jotkut laittaa jopa banaania pizzaan. ei ole olemassa oikeita tai vääriä täytteitä. ite en vaan ihan kaikkea suostu syömään.
Erikoisin pizza minkä näin kerran oli tuorekurkkupizza.
Mä olen toinen pizzapoliisi.ZZ kirjaimet oli pizzapoliisille jos sattuu tätä lukemaan.
Juu en mä sitä. Mä sanon välillä kipakasti.saat tietenki mun puolesta laittaa piZZaan ihan mitä vaan haluat.
et oo kun suunnittelit kidnappaavas pizzalähetin ja aattelit hyväksikäyttää lähettiparkaa.Mä olen toinen pizzapoliisi.
Mihin hävisi yksi maggara ?Söinhän mie makkaraakin, mutta en muistanu ottaa kuvaa
8kpl oli makkaraa mutta vain 7 löysi tiensä grilliin
nii minäki ja mietin myöhemmin mitä sanoin. jos muistan ja viittin.Juu en mä sitä. Mä sanon välillä kipakasti.
nii minäki ja mietin myöhemmin mitä sanoin. jos muistan ja viittin.