Phew, alakerta lähti ulkoilemaan ja yläkerta vielä potee krapulakoomaa joten typy vihdoin sikeässä unessa. Josko nyt niitä lippuja, kun kaffetkin tarjoiltiin
Ok Mites noin äkäinen?lentolippuja
Ok, ymmärrän.Koska monet nettisivut tökkii, ne on kankeat käyttää ja liput on ikävän kalliita, etenkin jos on tietyt päivät kun täytyy lentää
Tollasta pizzaa määkin söisin*nappaa slaissin*Lievässä krapulassa on se hyvä puoli että kaikki sapuska maistuu kolme kertaa paremmalta. Pitsaa siis! Tonnikalaa, kebablihaa, tomaattia ja valkosipulia.
Nii, siis iltapäivää! Mä olen hengissä.
Tonnikala pois. Tilalle fetaa ja smetanaa.Lievässä krapulassa on se hyvä puoli että kaikki sapuska maistuu kolme kertaa paremmalta. Pitsaa siis! Tonnikalaa, kebablihaa, tomaattia ja valkosipulia.
Nii, siis iltapäivää! Mä olen hengissä.
joskus onnistuu kun koittaa laittaa silmääiskevän hymiön ;+)Miten saa vahingossa aikaiseksi kyynelehtivän hymiön?
Smetana kuuluu korkeintaan hapankorpun päälle...vai oliko se Kallen mätitahna mihin mä nyt tuon sekotan...Tonnikala pois. Tilalle fetaa ja smetanaa.
Mätitahna laitetaan leivän päälle.Smetana kuuluu korkeintaan hapankorpun päälle...vai oliko se Kallen mätitahna mihin mä nyt tuon sekotan...
Eiks täällä ollut alapeukkukielto?
Höh *halaus*Mua haukuttiin kermaperseeks toisessa ketjussa kun yritin auttaa.
Muutenki tuntuu että tää on taas niitä päiviä kun ois kannattanut jäädä peiton alle kermaperseensä kanssa kun mikään ei tunnu menevän niinku strömssöössä...tavarat putoilee ja kahvit kaatuu päälle ja ja ja...
OnpasEi, ainoastaan ¤-kielto.
Oletko kokeillut?smetanasta saa tehtyä vaikka millasia kastikkeita jne, mutta ei se oikeen uunissa paahtamalla toimi. niinkun pizzan päällä.
Höh,halaus. Semmosia päiviä on välillä mullakin.Mua haukuttiin kermaperseeks toisessa ketjussa kun yritin auttaa.
Muutenki tuntuu että tää on taas niitä päiviä kun ois kannattanut jäädä peiton alle kermaperseensä kanssa kun mikään ei tunnu menevän niinku strömssöössä...tavarat putoilee ja kahvit kaatuu päälle ja ja ja...
sehän sulaa uunissa.Oletko kokeillut?
Niin sulaa ja on hyvää pizzassa.sehän sulaa uunissa.