Fantzu
You are bitch. Siis tuossa kuvassa sanotaan.että mitäkö, ei kuulu mitään?
You are bitch. Siis tuossa kuvassa sanotaan.että mitäkö, ei kuulu mitään?
Ei sanonut....siihen edeltävään pöllöilyyn.
katso liitettä 3355
Sitäpaitti ihan selkeesti tuo täti-ihminen tuossa sanoo että "right back at ya"*humpsauttaa tyynyllä *
...ööh..jaah..no nopeita tilanteita ja vielä nopeimpia käänteitä eli hyvin meni eniveisKaveri dumppas mut baarissa. Meni joidenkin kanssa juttelee.
Mä juttelin yhden mukavan miehen kanssa.
Sanopas! Sun silmät harittaa...Ei sanonut.
SanoEi sanonut.
Pitää katsoa myöhemmin uudelleen.Sanopas! Sun silmät harittaa...
Mä katsoin sen huulia.Sano
Right back at ya...kato sen huulia
No NIIN KERTA!!Sano
Right back at ya...kato sen huulia
Mitä lie katsoit...Mä katsoin sen huulia.
Nii justiinsa, vähänkö tuntuu nyt olo mestarilta kun tolleen kehutaan!! *rinnat rottingilla tepastelee ympäriinsä*No NIIN KERTA!!
Siinä se lepää!! Paree uskoa nyt kun tommonen suuren suuri - ja toinenkin semmoinen - järjen ääni sanoo. Mm!*topakkana pontevana*
Meinasin kysyä samaa kuin Kisu mutta empä viittinyt ja hyvä niin.Mä katsoin sen huulia.
Mitä lie katsoit...
AhaMeinasin kysyä samaa kuin Kisu mutta empä viittinyt ja hyvä niin.
miten toiNii justiinsa, vähänkö tuntuu nyt olo mestarilta kun tolleen kehutaan!! *rinnat rottingilla tepastelee ympäriinsä*
Tissit tarttui kii tuoliin?miten toikatso liitettä 3359
..liittyy niin mitenkään rintoihin?!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rottinki
E tajuu
Selässäkö ne oli?!Tissit tarttui kii tuoliin?
Jos vaikka siirti tuolia?Selässäkö ne oli?!
Mun tissit missään selässä tai rottinkituolissa oo
*jurputtaa* Taitavat molemmat olla vielä kännissä
..tjaa..kaikkihan toki o n mahdollista...varsinkin jos vielä sattui siirtäessään kompastumaan matonreunaan*katselee varovaisesti lähellä luurailevaan eri taitavaan kompuroijaan*Jos vaikka siirti tuolia?
Jep..tjaa..kaikkihan toki o n mahdollista...varsinkin jos vielä sattui siirtäessään kompastumaan matonreunaan*katselee varovaisesti lähellä luurailevaan eri taitavaan kompuroijaan*
Ite sanoit!! Ihan varmasti sanoit....ootas...katotaanpa yhessäMun tissit missään selässä tai rottinkituolissa oo
*jurputtaa* Taitavat molemmat olla vielä kännissä
Nuin kerta! Ei kantsis kovinkauheesti siellä tepastella nytkyllä....Nii justiinsa, vähänkö tuntuu nyt olo mestarilta kun tolleen kehutaan!! *rinnat rottingilla tepastelee ympäriinsä*