Heips! Nyt uskaltaisin ilmoittautua
taustalle. Oon lukenut koko tämän ketjun ja ajattelin, että varmaan aika jo ilmoittautua.
Itsellä tilanne sellainen, että aloitin eilen toivottavasti viimeisen pilleriliuskan.
Tällä viikolla kuulen papa-kokeesta tulokset (vuosi sitten LSIL-tason muutoksia vähän joka paikassa) ja sen jälkeen olisi tarkoitus alkaa yrittämään Tulee, jos on tullakseen-meiningillä, mikäli testissä ei ole nyt mitään kummempaa.
Olen aikaisemminkin vuonna 2012 ja 2013 täällä kirjoitellut, mutta silloin jätettiin homma kesken, kun tulin toisiin ajatuksiin (pelotti liikaa koko homma) ja myöhemmin liitto kariutui. Nyt uuden miehen kanssa olen potenut jo yli vuoden vauvakuumetta, ja kun sopivasti pillerit loppuu tässä kuussa, niin ajattelimme alkaa yrittämään. Olen 28v, PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta löytyy ja runsaasti ylipainoakin (25kg normaalipainoon) olisi tiputeltavana. Muutamat kuukaudet nyt ollut runsaasti välivuotoja pitkin kiertoja, joten haasteitakin saattaa olla edessä. Kuitenkin rennolla asenteella ollaan lähdössä liikkeelle. Esikoinen olisi siis toiveissa.
Tsemppiä, onnittelut plussanneille ja kaikille oikein hyvää vappua!
Ja anteeksi romaani heti tähän alkuun.