Voi, kiitos. Kaipa tästä voi kiittääToffo, jos et olis varattu, ja en ois nainen, niin kosiskelisin kun oot niin maan perjantaisen järkevä ja positiivinen flikka.
Voi, kiitos. Kaipa tästä voi kiittääToffo, jos et olis varattu, ja en ois nainen, niin kosiskelisin kun oot niin maan perjantaisen järkevä ja positiivinen flikka.
yökEn puristanut.
panin suuhuni.
no on outooMun kommentti on poistettu tuolla toisella puolella, kun ihan ystävällisesti toivotin hyvää vappua. Onpas outoa.
Miehisty ensiks ite ja pie se nakkisa shortseissasNii-i, se pitäs vielä miehistyä ¤
et oo tosissas?Mun kommentti on poistettu tuolla toisella puolella, kun ihan ystävällisesti toivotin hyvää vappua. Onpas outoa.
Hä? Miks?Mun kommentti on poistettu tuolla toisella puolella, kun ihan ystävällisesti toivotin hyvää vappua. Onpas outoa.
Mun kommentti on poistettu tuolla toisella puolella, kun ihan ystävällisesti toivotin hyvää vappua. Onpas outoa.
Juoksin pippeli pystyssä päin seinää sillä seurauksella, että nenäni tuli kipeäksi!Miehisty ensiks ite ja pie se nakkisa shortseissas
Täällä satanut illan..täällä meni pilveen.
ennevanhaan kun toivoteltiin hv niin se ei tarkottanui tosiaankaan hyvää vappua, ettet vaan lyhennelly toivotusta.Mun kommentti on poistettu tuolla toisella puolella, kun ihan ystävällisesti toivotin hyvää vappua. Onpas outoa.
Missä se ite pihistymään pantu sima onSidukkaa, pasteijoita, kasvikset dipillä, nakit, lihapullat, hedelmätikut, patonki, munkit, keksit... röyh
Missä se ite pihistymään pantu sima on
On kupuravittu nyt ja simaa ostin kaupasta kun en osaa sitä tehdä
Nam, nyt on varmasti kupuravittu
Sama vika..Te kirjotatte tänne niin nopeeta etten pysy lainkaan perässä
Vedä tumppuus
No mutt sä nyt ootkin sellanen ja tällanen rebeli ettäMun kommentti on poistettu tuolla toisella puolella, kun ihan ystävällisesti toivotin hyvää vappua. Onpas outoa.
Siis, sä painoit sitä asiaton viesti -nappia?et oo tosissas?
mä olin kuule paistamassa patonkia sillon, älä mua syytä.Siis, sä painoit sitä asiaton viesti -nappia?
Naps, ja poistaa sulta sen napin käytöstä.
No, sori sitten. Olen hämmentynyt, eka mun poistettu viesti.mä olin kuule paistamassa patonkia sillon, älä mua syytä.