Martti Huuhaa Innanen
Martti Huuhaa Innanen
Onnea juhlakalulle.Mulla on napa täynnä herkkuja synttäri juhlien takia. Hirveetä syömistä, ei mitään itsehillintää.. vastapainoksi käytiin pyörälenkillä.
Yritä sinäkin olla välittämättä moisista.
Tortilloi. Nam!Meillä on parsaa ja kaapista löytyy myös tortilla-aineet. Joo, perunasalaatti täytyy tehdä.
Tulis jo huominen ja miehellä alkaa vapaat. Yövuoropäivinä ei juuri ehditä viettää yhteistä aikaa.
T. Nimim yksin täällä saa raataa
mutta kun en ole edes.yhdessä Ellun kanssa.
Ok, mä käyn lukemassa, sori.Ai niin Toffo. Mä vastasin siihen porraskysymykseesi tossa pari sivua sitten.
Sekopää nyt keksii syyt vaikka mistäsiis ämmä joka tapauksessa. mutta kuka mulle olis ja mistä syystä mustasukkanen kun en keksi mitään oikeaa syytä.
tuo ei ole kehujen kalastelua vaan ihmettelyä.
lyödäänkö veto parista kaljasta että siellä on pian kirjautumispakko jos tilanne ei rauhoitu. suostun juomaan ne pari vaikka häviäisin vedon.Mulla on semmoinen kutina, että tämä sivusto menee hyvinkin pian uusiksi.
En tiedä, mutta millään mediatalolla ei ole tai ainakaan pitäis olla kiinnostusta ylläpitää keskustelupalstaa joka keskittyy lähinnä perseilyyn ja kiusaamiseen. Ei ainakaan semmoisen lehden, jonka kohderyhmä on perheet ja vanhemmat.
Nyt jos tota avoimen puolen etusivua katsoo niin se ei tosiaankaan näytä mitenkään houkuttelevalta tai puoleensavetävältä. Ja jos joku sinne erehtyy kirjoittamaan saa välittömästi paskakärpäset niskaansa niin ei kirjoita toista kertaa.
Veikkaan, että Otavamedia tekee tälle sivustolle kohta jotain. Jos eivät tee niin siellä ollaan tyhmiä.
Ni. Ei bensaa liekkeihin.
niinkö mä sanoin tai tein?Ni. Ei bensaa liekkeihin.
Ai häh nyt taas? Sua ja Elluako ei oo tuolla yhdessä kiusattu? Teille kummallekaanko ei oo porukka ilkeilly?mutta kun en ole edes.
*huokaa*niinkö mä sanoin tai tein?
en mä vastannukkaan muutamaan päivään ja parhaat palat joihin olis voinu jotain ehkä sanoa oli hävitetty formuloitten aikana.*huokaa*
Älä vastaa niitten huuteluihin. Mitenkään. Mihinkään.
nyt oli kyse siitä etten ole yhdessä ellun kanssa niinkun joku kovapäisesti olettaa.Ai häh nyt taas? Sua ja Elluako ei oo tuolla yhdessä kiusattu? Teille kummallekaanko ei oo porukka ilkeilly?
C'moon nyt....
Mutta kun. Sä lainasit mun viestiä mihin olin kirjottanu että..no kato ite.nyt oli kyse siitä etten ole yhdessä ellun kanssa niinkun joku kovapäisesti olettaa.
rauhotu. uskon mä vähemmälläki.Mutta kun. Sä lainasit mun viestiä mihin olin kirjottanu että..no kato ite.
Ja sitä tarkoitin tässä.
(että teitä kumpaakin kiusataan täällä yhdessä...hajenko rautalankaa)