The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mitäs muuten teillä muilla kuuluu vapun ruokapöytään?

Siman ja munkkien (josku on tippaleipiäkin) lisäksi meillä usein joko janssoninkiusausta tai uusia pottuja ja silliä ja/tai sit grillataan. Niin tai savustetaan kalaa.
Meillä on pottusalaattia,nakkia,nakkia ja nakkia,uusia pottuja ja siliä.
Makeena on varmaan/ ehkä vielä tuota kakkua.

Mulla on kyllä ajatus, että niitä on kaksi. Toinen voi olla just tuollainen kuten sä ajattelet mutta toinen on mustasukkainen nainen. Ei se muuten just naisia haukkuisi!
siis ämmä joka tapauksessa. :Dmutta kuka mulle olis ja mistä syystä mustasukkanen kun en keksi mitään oikeaa syytä. :eek:
tuo ei ole kehujen kalastelua vaan ihmettelyä.

siis ämmä joka tapauksessa. :Dmutta kuka mulle olis ja mistä syystä mustasukkanen kun en keksi mitään oikeaa syytä. :eek:
Etkö muka muista, kun silloin kauan sitten kun me vietettiin satunnaisesti aikaa kimpassa niin joku "harmaa" silloinkin hyökki mun kimppuun kun kävi ilmi että oltiin tavattu?

• Tykkää
Reactions: päätön
Hitostako pölöjien ihmisten aivoituksia tajuaa. Oot joutunu vaan jostain syystä jonkun hampaankoloon yhdessä Ellun kanssa.

Yritä sinäkin olla välittämättä moisista.

Mulla on kyllä ajatus, että niitä on kaksi. Toinen voi olla just tuollainen kuten sä ajattelet mutta toinen on mustasukkainen nainen. Ei se muuten just naisia haukkuisi!
Mulla on semmoinen kutina, että tämä sivusto menee hyvinkin pian uusiksi.

En tiedä, mutta millään mediatalolla ei ole tai ainakaan pitäis olla kiinnostusta ylläpitää keskustelupalstaa joka keskittyy lähinnä perseilyyn ja kiusaamiseen. Ei ainakaan semmoisen lehden, jonka kohderyhmä on perheet ja vanhemmat.

Nyt jos tota avoimen puolen etusivua katsoo niin se ei tosiaankaan näytä mitenkään houkuttelevalta tai puoleensavetävältä. Ja jos joku sinne erehtyy kirjoittamaan saa välittömästi paskakärpäset niskaansa niin ei kirjoita toista kertaa.

Veikkaan, että Otavamedia tekee tälle sivustolle kohta jotain. Jos eivät tee niin siellä ollaan tyhmiä.

Meillä on pottusalaattia,nakkia,nakkia ja nakkia,uusia pottuja ja siliä.
Makeena on varmaan/ ehkä vielä tuota kakkua.
Meillä on parsaa ja kaapista löytyy myös tortilla-aineet. Joo, perunasalaatti täytyy tehdä.
Tulis jo huominen ja miehellä alkaa vapaat. Yövuoropäivinä ei juuri ehditä viettää yhteistä aikaa.
T. Nimim yksin täällä saa raataa

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä