The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Oonko mä sanonunna koskaanikinämilloinkaan että sitruuna tuoksuu ihanalle:love:?
Ja kardemumma:love:?

Tule meille vaan...meillä leivotaan...munkkeja tulee täyslaidaltaaaa*hoilottaa*!!

Ja koska mua pelottaahirvittääporottaa toi paistaminen niin mun superihuna esikoinen:love: on niiii-in rohkee että paistaa ne:)! Ja osaa tosi hyvin kun on tommonen rauhallinen tapaus:)...

Mä sokeroin ne. Ja osaan dippautan tomusokerikuorrutuksen. Ettäs tiijät:barefoot:

Onneksi vaan aattona on asiaa yhtään mihinkään.
Jos vapunpäivänä sit on noin surkia sää niin käännän aamulla kylkeä ja iltapäivällä otan kirjan kouraan enkä edes kattele ulos.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Ja.
Miten sitä osaakaan olla niin taitava organisoinninkukkaspörriäinen että.

Meni sujuvasti pitkittäinpoikittainpäällekäin munkkitaikinan teko sekä formulakatsanto ja nythän tässä painaa päälle jääkiekkokin*ufopääkkönen*:eek::cautious:

Multitaskning(y) ja meikäläinen:notworthy: = lennonjohtotorneilua(y)

Musta on ihanmihinvaan:love::D

Mä ahda usein noita ulkomaanpottuja sillien kera ja sit kun sa ekat kotimaiset, hifistelen voilla, sormisuolalla ja ehkä hieman tuoretta tilliä.
Tilli! Siinä kans yks mikä tuoksuu niin hyvälle:love:

Mä kans herkuttelen omat pottuparini mutta on myönnettävä että noin niinku keskivertoherkuttelijan uuspottumääriin en läheskään kesän aikana yletä... Mutta kuuluvat kesään kuin mansikat ja kärpäset :)

• Tykkää
Reactions: Kais ja 0oo0

Yhteistyössä