vaihteeks vähän jännemmät ajot, tuloksia en kerro jos joku aikoo katella myöhemmin koko kisan.
Mä laitoin tänään aikamoista palautetta. Meni hermot.Noni. Sinne lähtivät paskaketjut toiselta puolelta.
Hyvä. Miekin ilmoitin yhestä tai kahesta viestistä ja pyysin kokonaan poistoaNoni. Sinne lähtivät paskaketjut toiselta puolelta.
En tiedä vielä. Varmaan ihan normiruokaa.Mitäs muuten teillä muilla kuuluu vapun ruokapöytään?
Siman ja munkkien (josku on tippaleipiäkin) lisäksi meillä usein joko janssoninkiusausta tai uusia pottuja ja silliä ja/tai sit grillataan. Niin tai savustetaan kalaa.
mistähän niitä sais tähän aikaan vuodesta täällä syrjäkylillä.uusia pottuja
Espanjalaisia ja Italialaisia on saanut jo pari viikkoa . Ja kahdellakympillä kilon sai jo paikallistakin timoa. Äkkiäkös sä sieltä ajelet pari tuntia etelämmäs ja haet tuoreet potaatit.mistähän niitä sais tähän aikaan vuodesta täällä syrjäkylillä.
tai yleensäkkään mistään?
täytyy katella huomenna jos olis paikallisessa kaupassa. ei ihan viitti tolla kilohinnalla ajella paria tuntia.Espanjalaisia ja Italialaisia on saanut jo pari viikkoa . Ja kahdellakympillä kilon sai jo paikallistakin timoa. Äkkiäkös sä sieltä ajelet pari tuntia etelämmäs ja haet tuoreet potaatit.
Onneksi vaan aattona on asiaa yhtään mihinkään.Meteorologin tyly viesti: Vappupäivää vietetään etelässä kerrassaan hirveässä säässä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005661481.html?utm_source=kopioi+leikepöydälle&utm_campaign=kopioi+leikepöydälle-share&utm_medium=social&utm_content=android.iltasanomat.fi
Joujou, kuules. Espanjalaisia on myynnissä ja eivät häppee niin ollenkaan kotimaisille uusille potuillemistähän niitä sais tähän aikaan vuodesta täällä syrjäkylillä.
tai yleensäkkään mistään?
Mä ahda usein noita ulkomaanpottuja sillien kera ja sit kun sa ekat kotimaiset, hifistelen voilla, sormisuolalla ja ehkä hieman tuoretta tilliä.Joujou, kuules. Espanjalaisia on myynnissä ja eivät häppee niin ollenkaan kotimaisille uusille potuille
Mä oon tehnyt niin.Saako täällä irstailla vähäsen?
Anna tulla. Naapurissa kiljuttiin.2-0!!!! Pikkuleijonat!!!
Anteeks...saiko täällä oijoijoijotella ollenkaan....?
Tilli! Siinä kans yks mikä tuoksuu niin hyvälleMä ahda usein noita ulkomaanpottuja sillien kera ja sit kun sa ekat kotimaiset, hifistelen voilla, sormisuolalla ja ehkä hieman tuoretta tilliä.
Saako täällä irstailla vähäsen?