etkai sä kärpäsiä sentään syö?Mutta kuuluvat kesään kuin mansikat ja kärpäset
Kattokohan ne varmasti sitten lätkää....Anna tulla. Naapurissa kiljuttiin.
No häh, en tietenkään. Mutta kun ne nyt vaan sattuu kesällä pörräämään.etkai sä kärpäsiä sentään syö?
Mun puolesta voi puhua.eihän tuolla toisella puolella käy enää ketään mustia.
vai saiko tästä puhua edes?
Ei se jätkä panemassa ole. Tai ei ainakaan kuulostanut siltä.Kattokohan ne varmasti sitten lätkää....
Tai siis tottakai kattovat
Tais munkin kiekasu kuulua tielle kivasti
joku on ottanu asiakseen kuvitella että olen vieny siltä naisen. ei tollanen vahtaaminen ole normaalia kyllä muutenkaan.Mun puolesta voi puhua.
Jep, siellä on mustat vähissä.
Score kuin score.Ei se jätkä panemassa ole. Tai ei ainakaan kuulostanut siltä.
Joojoku on ottanu asiakseen kuvitella että olen vieny siltä naisen. ei tollanen vahtaaminen ole normaalia kyllä muutenkaan.
Mulla on kyllä ajatus, että niitä on kaksi. Toinen voi olla just tuollainen kuten sä ajattelet mutta toinen on mustasukkainen nainen. Ei se muuten just naisia haukkuisi!joku on ottanu asiakseen kuvitella että olen vieny siltä naisen. ei tollanen vahtaaminen ole normaalia kyllä muutenkaan.
Riippuu siitä minkälainen huuto on.Score kuin score.
Aina siitä vähän ääntä lähtee.
...ehänkaitminäsemmosta...kun se ois voinu olla vaikka munkkeja paistamassa niinku täälläkin ja jos on yhtään säikähtäväistä sorttia niin varsin voi hyvin karjasta kun kääntelee niitä....Ei se jätkä panemassa ole. Tai ei ainakaan kuulostanut siltä.
Aijaa...ehänkaitminäsemmosta...kun se ois voinu olla vaikka munkkeja paistamassa niinku täälläkin ja jos on yhtään säikähtäväistä sorttia niin varsin voi hyvin karjasta kun kääntelee niitä....
No kuule, aikasemmin - sen muutaman hassun kerran mitä oon uskaltanu uppopaistaa niin - on keittiöstä kuulunu kiekumista ja kiljahtelua kyllä...Aijaa
Meillä on pottusalaattia,nakkia,nakkia ja nakkia,uusia pottuja ja siliä.Mitäs muuten teillä muilla kuuluu vapun ruokapöytään?
Siman ja munkkien (josku on tippaleipiäkin) lisäksi meillä usein joko janssoninkiusausta tai uusia pottuja ja silliä ja/tai sit grillataan. Niin tai savustetaan kalaa.
siis ämmä joka tapauksessa. mutta kuka mulle olis ja mistä syystä mustasukkanen kun en keksi mitään oikeaa syytä.Mulla on kyllä ajatus, että niitä on kaksi. Toinen voi olla just tuollainen kuten sä ajattelet mutta toinen on mustasukkainen nainen. Ei se muuten just naisia haukkuisi!
Etkö muka muista, kun silloin kauan sitten kun me vietettiin satunnaisesti aikaa kimpassa niin joku "harmaa" silloinkin hyökki mun kimppuun kun kävi ilmi että oltiin tavattu?siis ämmä joka tapauksessa. mutta kuka mulle olis ja mistä syystä mustasukkanen kun en keksi mitään oikeaa syytä.
tuo ei ole kehujen kalastelua vaan ihmettelyä.
Mulla on napa täynnä herkkuja synttäri juhlien takia. Hirveetä syömistä, ei mitään itsehillintää.. vastapainoksi käytiin pyörälenkillä.Muksun kanssa katsellaan elokuvaa ja meillä on hiukan herkkuja.
Hitostako pölöjien ihmisten aivoituksia tajuaa. Oot joutunu vaan jostain syystä jonkun hampaankoloon yhdessä Ellun kanssa.siis ämmä joka tapauksessa. mutta kuka mulle olis ja mistä syystä mustasukkanen kun en keksi mitään oikeaa syytä.
tuo ei ole kehujen kalastelua vaan ihmettelyä.
Mulla on semmoinen kutina, että tämä sivusto menee hyvinkin pian uusiksi.Mulla on kyllä ajatus, että niitä on kaksi. Toinen voi olla just tuollainen kuten sä ajattelet mutta toinen on mustasukkainen nainen. Ei se muuten just naisia haukkuisi!
Meillä on parsaa ja kaapista löytyy myös tortilla-aineet. Joo, perunasalaatti täytyy tehdä.Meillä on pottusalaattia,nakkia,nakkia ja nakkia,uusia pottuja ja siliä.
Makeena on varmaan/ ehkä vielä tuota kakkua.