..."..pyhäpäivän työllä ei ole siunaustaaa.."..*narisuttaa ääntänsä ja meinaankin tukehtua kurkun kutitukseen*Huomenta Piti pestä parveke, mutta sataa vettä.
Meillä muu porukka nukkuu vielä. Itse olen ollut hereillä kuudesta. Keittäiskö lisää kahvia?..."..pyhäpäivän työllä ei ole siunaustaaa.."..*narisuttaa ääntänsä ja meinaankin tukehtua kurkkun kutitukseen*
Ei muuta kuin rentoillen vaan!
Tuo sopii mulle.
Kuudesta???!!*ufopääkkönen*Meillä muu porukka nukkuu vielä. Itse olen ollut hereillä kuudesta. Keittäiskö lisää kahvia?
Minen koko päivää joutilaana, puristelee käsiään....
Höh,harmi.Täällä on synkkää. Auringosta ei ole tietoakaan.
Ruusupapu?Millaisen köynnöskasvin laittaisin portaikkoon kasvamaan? Köynnösruusu? Mikä olisi helppo? En ymmärrä pihakasveista yhtään mitään.
Hmmm, kotityöt on tehty eilen. Jumalatonta metelöidä pölkkärin kanssa näin PYHÄNÄ. Yö on nukuttu, mutta sitä nyt määräänsä enempää sitäkäänKuudesta???!!*ufopääkkönen*
Nukutko sä koskaan, nainen?
Ja eihän rentoilu nyt tarkota sitä että rötvästellään puolikoomassa koko päivä - vaikka toisinaan sekin on hyvästä - vaan sitä voipi mennä vaikka ulos lenkille, pikkutoffo fillaroimaan rinnalle, ja havainnoimaan kevään edistymistä! Kiikarit mukaan ja bongaamaan lintuja, kukkasia...
..ja sitten hiukan tuonnempana m a l t i l l a vaikka täytellä pesukonetta ja tehdä vaikka kesäverhojen tilausta...jos siis käyttää verhoja..tai sitten miettii istutusjuttuja...yms yms..
Kaunis, kiitos vinkistäRuusupapu?
Tee lista ja mene sen kanssa puutarhatsydeemiliikkeeseen, nappaa osaava myyjä käskynkkäseen ja selosta vielä ääneen mitä tahdothaluut niin ei mene hetkeekään kun puuskuttaen työntelet puskaa tyrkkääviä kärryjä kassalleTarvitsen yhden köynnöskasvin, rodon, ja muutaman korkean havun (nopeakasvuisen, kiitos) sekä syreenipensaan. Muutama marjapuska.
Näin teen. Kunhan liksa tulee tilille, niin pääsen ostoksille.Tee lista ja mene sen kanssa puutarhatsydeemiliikkeeseen, nappaa osaava myyjä käskynkkäseen ja selosta viel ääneen mutä tahdothaluut niin ei mene hetkeekään kun puuskuttaen työntelet puskaa tyrkkääviä kärryjä kassalle
Tsuit tsait, homma hoituu - plus saat vielä oikeat hoitovinkit leikkauksineen kaikkineen!