Mutt eiks se ole hyväkin välillä vähän nukkua pitempään?*huhuilee sivusta*Joo, meni vähän myöhäiseksi tänään Nukuin aamulla pitkään ja sen vuoksi koko päivä kulkee vähän jälkijunassa.
Mutt eiks se ole hyväkin välillä vähän nukkua pitempään?*huhuilee sivusta*Joo, meni vähän myöhäiseksi tänään Nukuin aamulla pitkään ja sen vuoksi koko päivä kulkee vähän jälkijunassa.
Ai hitto, pitääkö tässä alkaa keskellä yötä paistamaan vielä muniakin?Niinniinjuujuu, tietty ovat erilaisia muttakun - toiset nyt vaan on selkeitä koiraihmisiä ja toiset kissaihmisiä
Ihan niinku toiset on selkeesti yhden paistopinnan munaihmisiä ja toiset sitten epähuomioissaan ovat kahden paistopinnan munaihmisiä
Hei nyt ei puhuta oikein paistetuista = molemminpuolin paistetuista ja väärin paistetuista = yök yök kananmunista mittääNiinniinjuujuu, tietty ovat erilaisia muttakun - toiset nyt vaan on selkeitä koiraihmisiä ja toiset kissaihmisiä
Ihan niinku toiset on selkeesti yhden paistopinnan munaihmisiä ja toiset sitten epähuomioissaan ovat kahden paistopinnan munaihmisiä
On. Varsinkin, kun on jo pitkään yöunet olleet korkeintaan tunnin pätkissä ja sitten taas herää kipuihinMutt eiks se ole hyväkin välillä vähän nukkua pitempään?*huhuilee sivusta*
Tuo on kyllä kurjaaOn. Varsinkin, kun on jo pitkään yöunet olleet korkeintaan tunnin pätkissä ja sitten taas herää kipuihin
Jos siltä tuntuu niin anna palaa vaanAi hitto, pitääkö tässä alkaa keskellä yötä paistamaan vielä muniakin?
JepajeejeeJos siltä tuntuu niin anna palaa vaan
Tai siis...elä polta niitä vaan paista nätisti
M o l e m m i l t a puolilta
No hö ...saatko sä päivän aikana mitenkään levättyä..nukuttua jopa?On. Varsinkin, kun on jo pitkään yöunet olleet korkeintaan tunnin pätkissä ja sitten taas herää kipuihin
Melkeen tekis mieli....Jepajeejee
Univaikeudet on hanurista, olipa syy mikä tahansa.Tuo on kyllä kurjaa
Mulla ei oo kipuja mutta univaikeuksia on muuten tosi paljon, viime yö meni hyvin..tästä yöstä ei näytä tulevan niin hyvä.
Awww mutta onpas se nyt niin herttasesti aateltu ettäMelkeen tekis mieli halata sinua....
Noups.No hö ...saatko sä päivän aikana mitenkään levättyä..nukuttua jopa?
...sitten oot kyllä sisukas.Noups.
Pakko olla, kun muutakaan ei voi. Onneksi mulla on nykyisin etätyö eli ei tarvitse raahautua työpaikalle....sitten oot kyllä sisukas.
En mä mitään aattelis vaan ihan halaarutistaisin kyllä tavatessammeAwww mutta onpas se nyt niin herttasesti aateltu että
..eli aika kivasti voi säätää työskentelyään jaksamisensa ja olotilojensa mukaan, hyvä juttuPakko olla, kun muutakaan ei voi. Onneksi mulla on nykyisin etätyö eli ei tarvitse raahautua työpaikalle.
Jep. Sillon 5 vuotta sitten, kun mulla repesi se munuaisvaltimo, olin pitkään niin huonossa kunnossa, että aloitin etätyöt tekemällä vain pari tuntia töitä päivässä. Siitä pikkuhiljaa lisäsin töitä ja kun kukaan ei kuollut, vaikken paksua pehvaani raahannutkaan toimistolle, etätyöstä tuli pysyvää. Vuosi takaperin ortopedi sanoi, että pitää alkaa tekemään työkykyarviointia. Totesin vaan, että ei tarvii, kun mun työmatka on 2 metriä ja voin tehdä töitä sen minkä jaksan...eli aika kivasti voi säätää työskentelyään jaksamisensa ja olotilojensa mukaan, hyvä juttu