The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Niinniinjuujuu, tietty ovat erilaisia muttakun - toiset nyt vaan on selkeitä koiraihmisiä ja toiset kissaihmisiä :)

Ihan niinku toiset on selkeesti yhden paistopinnan munaihmisiä ja toiset sitten epähuomioissaan ovat kahden paistopinnan munaihmisiä :)
Ai hitto, pitääkö tässä alkaa keskellä yötä paistamaan vielä muniakin?

• Tykkää
Reactions: päätön
Niinniinjuujuu, tietty ovat erilaisia muttakun - toiset nyt vaan on selkeitä koiraihmisiä ja toiset kissaihmisiä :)

Ihan niinku toiset on selkeesti yhden paistopinnan munaihmisiä ja toiset sitten epähuomioissaan ovat kahden paistopinnan munaihmisiä :)
Hei nyt ei puhuta oikein paistetuista = molemminpuolin paistetuista ja väärin paistetuista = yök yök kananmunista mittää:D

Mä olen sekä että ihminen, koira ja kissaihminen..kissoja vaan ymmärrän enemmän:p

..eli aika kivasti voi säätää työskentelyään jaksamisensa ja olotilojensa mukaan, hyvä juttu(y)
Jep. Sillon 5 vuotta sitten, kun mulla repesi se munuaisvaltimo, olin pitkään niin huonossa kunnossa, että aloitin etätyöt tekemällä vain pari tuntia töitä päivässä. Siitä pikkuhiljaa lisäsin töitä ja kun kukaan ei kuollut, vaikken paksua pehvaani raahannutkaan toimistolle, etätyöstä tuli pysyvää. Vuosi takaperin ortopedi sanoi, että pitää alkaa tekemään työkykyarviointia. Totesin vaan, että ei tarvii, kun mun työmatka on 2 metriä ja voin tehdä töitä sen minkä jaksan.

Yhteistyössä