Mulla. On. Tää. #!!%\#*@...eikäku...ihuna...hilavitkutin. Ei hiirtähiiren oikealla klikkaa kuvaa ja kopioi.
kursori vastauskenttään, uusiks hiiren oikealla ja liitä.
lähetä vastaus.
Bvgkcfjvjjy. Nih.
Mulla. On. Tää. #!!%\#*@...eikäku...ihuna...hilavitkutin. Ei hiirtähiiren oikealla klikkaa kuvaa ja kopioi.
kursori vastauskenttään, uusiks hiiren oikealla ja liitä.
lähetä vastaus.
Ei saa...mikään ei oo kesäiltasin kauniimman kuuloista, kun istuu järvenrannalla ja kuulee vesilintujen surullista unilaulua.huikkaisen*
Jonain päivänä vielä heitän vesilintuja tällä luurilla
niin höpö puhelin et ei osuus kuitenkaanEi saa...mikään ei oo kesäiltasin kauniimman kuuloista, kun istuu järvenrannalla ja kuulee vesilintujen surullista unilaulua.
Onneks just istun syömässä niin ei ahdista herkkujen näkeminen
sulla mun hilavitkuttimen kauan kadoksissa ollut siskovelikaksostekele?niin höpö puhelin et ei osuus kuitenkaan
Varrrmasti!sulla mun hilavitkuttimen kauan kadoksissa ollut siskovelikaksostekele?
Arvaa onko kivaa kun aloin kattelee ruokakuvia puhelimessa?Onneks just istun syömässä niin ei ahdista herkkujen näkeminen
Moon pahoillani*halaaruttaa*Varrrmasti!
Kuitenkaanetooyhtäänpahoillassiellä!! Dansaat ja bailandeeraat aamunkoittoon kun vihdoinkin löysit itelles kohtalotoverin!Moon pahoillani*halaaruttaa*
Kas, joku ei osannut lainata toisen kuvaviestiä että seki ois näkyny
Kun mulla on seuraavan kerran kankkunen niin nyt tiedän mihin tulen syömään!
Kas joku ei tiiä ettei tiedostona tänne liitetyt kuvat näy lainatessaKas, joku ei osannut lainata toisen kuvaviestiä että seki ois näkyny
Äsken kyllä kuittailtiin ko en saanu ees kuvaa näkymään.
Tunnet sää Kankkusen Jussin?Kun mulla on seuraavan kerran Juha kankkunen niin nyt tiedän mihin tulen syömään!
Täällähän me.Täälläkö te piileskelette.
JooTäälläkö te piileskelette.
Eläs ny höpsi, sool see mun hupsu mies kun tän luurin onnistui mulle hujauttaa käyttöönMoon pahoillani*halaaruttaa*