Juusto on kyllä mun pahe.Maidosta voi luopuakin mutta juusto! Ei oo elämää ilman juustoa!
Välillä syön vegaanisia juustoja,osa on ihan hyviä ja välillä syön tavallisia juustoja.
Juusto on kyllä mun pahe.Maidosta voi luopuakin mutta juusto! Ei oo elämää ilman juustoa!
Eihhhhh...kahvi mustana ja ilman sokeriaEli kaurajuomaa sitten kahviin
Sokeria en käytä,mutta mustana juon harvoin. Joskus kyllä.Eihhhhh...kahvi mustana ja ilman sokeria
Mun kahvit!!
Kahvia ei saa pilata maidolla...maito kuuluu vauvoille
...vauva ja lehmänlapsi tullakaan?ja lehmänlapsille.
Musta on parasta te vaan ette tiiä sitäSokeria en käytä,mutta mustana juon harvoin. Joskus kyllä.
PöööhMusta on parasta te vaan ette tiiä sitä
Jeee sä löysit tänne!!..öööh..?..oonkmää oikeessa paikassa ennää?
Ja - saakokaan tänne tämmönen...
...vauva ja lehmänlapsi tullakaan?
Moikat jokatapauksessa
Hyvä kun löysit meidät...öööh..?..oonkmää oikeessa paikassa ennää?
Ja - saakokaan tänne tämmönen...
...vauva ja lehmänlapsi tullakaan?
Moikat jokatapauksessa
Mun masu kestää hah...Örp!Pöööh
Vatsa ei kestä mustaa kahvetta
Mie en kyllänyt tiiä missä oon, ihapihalla...mites tää tällai?Kattinen ! Sä löysit tänne murunen ! Heippatirallaa
Mäkään en tiedä missä ollaan! Jännää, eikö?!Mie en kyllänyt tiiä missä oon, ihapihalla...mites tää tällai?
Mun masu kestää hah...Örp!
No melekein kuule alahuuli väpättäen olin tuolla toisaalla ihmettelemässä että mitä hittoja?!, kun en ketjuun saakaan kirjotella kun ei oo oikeuksia eikä niin mittään...luulin että mut on jotenkin poistettuJeee sä löysit tänne!!
Täällä jossainMie en kyllänyt tiiä missä oon, ihapihalla...mites tää tällai?
No..tässä nyt oon ihmettelemässä.Hyvä kun löysit meidät.
Toisaalta mulle ihan normiolotila joten - jatketaan entiseen malliin vaanMäkään en tiedä missä ollaan! Jännää, eikö?!
Mihin sut nyt ois poistettu, hipsu nainen!No melekein kuule alahuuli väoättäen olin tuolla toisaalla ihmettelemässä että mutä hittoja?!, kun en ketjuun saakaan kirjotella kun ei oo oikeuksia eikä niin mittään...luulin että mut on jotenkin poistettu
Aaaa, no tuo on kyllä iso siunausTäällä jossain
Eipä pääse ainakaan harmaana kiusaamaan
Nurkkaan huiskispaiskautettuMihin sut nyt ois poistettu, hipsu nainen!
Höpsö oot,ei tietenkäänNurkkaan huiskispaiskautettu
On, kummasti parani heti ilmapiiriAaaa, no tuo on kyllä iso siunaus
Tottakai, mutta myö tultas perässä sinne...nurkkabailutNurkkaan huiskispaiskautettu