sulla käsi toisesta toiseen.Yksityisviestit vaihtuu tiheään kahden rakastavaisen välillä.
sulla käsi toisesta toiseen.Yksityisviestit vaihtuu tiheään kahden rakastavaisen välillä.
Toivottavasti hyvä muutos elämässäsi.Toukokuun alussa kun tulee muutos omassa elämässä, vois vakavasti miettiä että jättäis täänkin paikan taakseen, kun ei YP tee mitään vaikka heiltä kuin pyytäis.
Paraskin puhujasulla käsi toisesta toiseen.
Siirretään tää mielummin tolle isolle puolelle.Toukokuun alussa kun tulee muutos omassa elämässä, vois vakavasti miettiä että jättäis täänkin paikan taakseen, kun ei YP tee mitään vaikka heiltä kuin pyytäis.
@kepsis vois pyytää koko ketjunnpoistoa.Turhaa paskanjauhantaa ollut jo monta vuotta.Siirretään tää mielummin tolle isolle puolelle.
Mutta suostuuko yp siihen...sehän tässä on se juttu.Siirretään tää mielummin tolle isolle puolelle.
koita nyt päättää että panenko mä sun eukkoos ja kaikkia palstan naisia vai olen semmonen runkkari niinkun sinä.Paraskin puhuja
Helppohan se teille rohkeille ja älykkäille on puhua noin, mutta kuinka me keskiverto tavikset siitten pakinoimme?Mutta suostuuko yp siihen...sehän tässä on se juttu.
Kaikkein paras ois kun tekisivät sellasen systeemin tänne ettei täällä vois lukea eikä kirjottaa tietylle alueelle muuta kuin mustana.
Rekkaatte niinkun kaikki muutkin...enkä mä mikään rohkee ole, mutta kiitos tuosta älykkyyteni tunnustamisestaHelppohan se teille rohkeille ja älykkäille on puhua noin, mutta kuinka me keskiverto tavikset siitten pakinoimme?
Ok. Sait taas sanottavasi sanottua, nyt voit taas jättää minut rauhaan.Lähde vaan ellu pois, olet ikuinen kakkonen jos sitäkään nuttusen elämässä.
Hakisit apua sun harhoihin.Lähde vaan ellu pois, olet ikuinen kakkonen jos sitäkään nuttusen elämässä.
Rekkaatte niinkun kaikki muutkin...enkä mä mikään rohkee ole, mutta kiitos tuosta älykkyyteni tunnustamisesta
Sitten me harmaat haukkuja vasta saammekin, kut tuomme tyhmyytemme esille joka viestissä. Nyt ette tiedä kuka tyhmeliini on milloinkin asialla.
Täällä on sateenkaaressa väriä, joita ihmissilmä ei edes näe.Täällä on ihan varmasti maailman kaunein ja täydellisin sateenkaari just nyt parhaillaan....siis ulkona!!!
En edelleen ole se joksi minua luulet.koita nyt päättää että panenko mä sun eukkoos ja kaikkia palstan naisia vai olen semmonen runkkari niinkun sinä.
Ei kummosta. Kävin kaverin luona. Ei ole suunnitelmia vapuksi.Mites se muiden perjantai on sujunut? Vappusuunnitelmia kellään? Olis kiva käydä kaupungilla vappupäivänä jos on hyvä keli, mut ei varmaan kannata pikkuihmisen ja rattaiden kanssa sinne suunnata Ei oo noista vappuhulinoista kokemusta aiemmin niin ei tiedä millainen meininki kaivarissa jne. on.
et tietenkään.En edelleen ole se joksi minua luulet.
Ei mitään suunnitelmia, en vietä Vappua.Mites se muiden perjantai on sujunut? Vappusuunnitelmia kellään? Olis kiva käydä kaupungilla vappupäivänä jos on hyvä keli, mut ei varmaan kannata pikkuihmisen ja rattaiden kanssa sinne suunnata Ei oo noista vappuhulinoista kokemusta aiemmin niin ei tiedä millainen meininki kaivarissa jne. on.
Eikö vapun vietto kuulu jokaiseen uskontoon!?Ei mitään suunnitelmia, en vietä Vappua.